پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا استات ۲۰۲۵

نخستین تصاویر از تویوتا استات ۲۰۲۵ از منظر طراحان دیجیتال!

طراحان دنیای دیجیتال نخستین تصاویر از تویوتا استات ۲۰۲۵ را با ذوق و خلاقیت هنری خود منتشر کردند.

فاطمه علی اصغری
دوشنبه - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

خودروسازان ژاپنی علاقه زیادی به تولید پیکاپ‌های جذاب و جمع و جور دارند. به‌نظر می‌رسد به‌زودی طرفداران تویوتا هایلوکس ذوق‌زده خواهند شد؛ چرا که پیکاپ جمع و جور و جدیدی به نام استات در راه است. طراحان خوش‌ذوق موفق به طراحی رندرهایی از تویوتا استات ۲۰۲۵ شده‌اند که تماشای آنها خالی از لطف نیست.

نخستین تصاویر از تویوتا استات ۲۰۲۵ منتشر شد

قرار است تویوتا Stout ژاپنی تبدیل به رقیب سرسختی برای ماوریک و سانتاکروز شود و با چنین بزرگانی به رقابت بپردازد. همه می‌دانیم که شرکت بزرگ تویوتا سبد محصولات غنی و پرباری دارد؛ اما سیاست این خودروساز تولید ماشین‌های به‌روز و مدرن متناسب با نیازهای روز بازار و سلایق مشتریان است و برای تحقق این هدف بی‌کار نمی‌نشیند.

تویوتا استات ۲۰۲۵

تویوتا به‌عنوان برندی پویا و فعال موفق شده در بازارهای پرفروشی مثل آمریکا به عرضه محصولاتی نظیر تویوتا پریوس، کرولا، کمری و میرای بپردازد. همچنین در بازار شاسی بلندها و کراس اوورهای جذاب هم با خودروهایی مثل کرولا کراس، راو ۴، هایلندر و ونزا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

تنها حوزه‌ای که ژاپنی‌ها کمتر به آن ورود کرده‌اند، وانت پیکاپ‌هاست. تویوتا در این کلاس از خودروها نمایندگان زیادی ندارد و از بهترین محصولاتش می‌توان به توندرا و تاکوما اشاره کرد. به همین دلیل می‌توان به وضوح دریافت که تویوتا خودرویی برای این کلاس برنامه‌ریزی کرده و قصد ندارد شاسی بلند یا سدان وارد بازار کند.

علاوه بر این، طبق نظر کارشناسان خودرو، ژاپنی‌های تویوتا قصد رقابت با خودروی فورد سری F را ندارند و به احتمال زیاد می‌خواهند در کلاس وانت‌های کامپکت یونی بادی فعالیت کنند. شواهد و قرائن حاکی از این است که تویوتا به‌دنبال تولید وانت پیکاپ شاسی بلند کرولا کراس است و می‌خواهد نام آن را استات بگذارد.

به همین خاطر است که طراحان دنیای دیجیتال دست به کار شده و رندرهایی مطابق با المان‌های این خودرو طراحی کرده‌اند. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید تمامی تصاویری که می‌بینید، ماحصل خلاقیت و ابتکار طراحان است و تویوتا درباره خودروی وانت پیکاپی به‌نام استات صحبت نکرده است.

گفتیم که خودروی فوق بر اساس تویوتا کرولا کراس طراحی شده و صرفاً رندر است. البته برای زیبایی هر چه بیشتر آن از خودروهای وانت پیکاپ توندرا و تاکوما نیز الهام گرفته شده که باید منتظر تأیید این اخبار توسط خود تویوتا باشیم. آیا ژاپنی‌ها سودای ساخت خودرویی برای رقابت با سانتاکروز و ماوریک دارند؟

انتهای پیام/

منبع: گجت نیوز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی