پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه بهمن_لوگو

مذاکره گروه بهمن با مزدا و ایسوزو

رضا عاصم نخجوانی از مذاکره فشرده گروه بهمن با مزدا و ایسوزو به منظور عرضه محصولات جدید و افزایش تولید خبر داد. این مذاکرات که در تهران و توکیو و مابین مدیران ارشد شرکت های گروه بهمن، ایسوزو و مزدا در حال انجام است برای ادامه همکاری با هم صورت گرفته و در آن به […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

رضا عاصم نخجوانی از مذاکره فشرده گروه بهمن با مزدا و ایسوزو به منظور عرضه محصولات جدید و افزایش تولید خبر داد.

این مذاکرات که در تهران و توکیو و مابین مدیران ارشد شرکت های گروه بهمن، ایسوزو و مزدا در حال انجام است برای ادامه همکاری با هم صورت گرفته و در آن به موضوعاتی همچون افزایش تولید محصولات و همچنین توسعه و عرضه محصولات جدید به بازار پرداخته شده است.

رضا عاصم نخجوانی مدیرعامل گروه بهمن، در این خصوص گفت: در این مذاکرات توانسته‌ایم به نتایج قابل قبولی دست یابیم لذا می‌توان نوید داد که ضمن رشد تولید خودرو در سال آتی شاهد تنوع تولید در محصولات شرکت های ایسوزو و مزدا نیز خواهیم بود.

وی همچنین از افزایش سهم بازار و توسعه و عرضه محصولات جدید به بازار خودرو کشور به عنوان راهبردی‌ترین اقدام گروه بهمن در دوران پساتحریم و گسترش رابطه با شرکای تجاری فعلی خود نام برد.

به گفته مدیرعامل گروه بهمن، در همین راستا مذاکرات و توافقات مناسبی با شرکت ایسوزو برای افزایش تولید محصولات و عرضه وانت جدید، کامیون، کشنده و مینی‌بوس صورت گرفته ضمن اینکه شرکت مزدا نیز در خصوص عرضه و تولید سه مدل سواری و خودرو شاسی بلند ابراز تمایل کرده است که پیش‌بینی می‌شود این توافقات در قالب برنامه‌های سال آتی گروه بهمن به اجرا درآید.

چگونه قرارداد ایران خودرو با پژو به صنعت خودرو نفع می رساند.

خودروهای چینی ، بازار ایران را تسخیر می کنند.

بازگشت کامیون های رنو به سایپا دیزل

ایران خودرو و پژو کارخانه ای جدید نخواهند داشت.

استفاده از مشاوران خارجی ، راه نجات قطعه سازان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی