پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهمنی ها با دست پر در نصف جهان

گروه خودروسازی بهمن با همه توان در نمايشگاه بين المللی حمل و نقل و ترانزيت اصفهان حضور پيدا كرد.

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري جوان خودرو؛

اين گروه خودروسازي كه در بخش تجاري و موتورسيكلت محصولات خود را به ديار نصفه جهان آورده است، مي كوشد تا سهم بيشتري از بازار حمل و نقل تجاري به دست آورد.

شركت هاي بهمن ديزل، اتوبوس سازي اِسنا و ايران دوچرخ از جمله زيرمجموعه هاي گروه خودروسازي بهمن هستند كه در نمايشگاه اصفهان حضور دارند. 

در ميان محصولات ارائه شده بهمني ها در اين نمايشگاه، اتوبوس ١٨ متري BRT ساخت اِسنا اولين بار است كه پا به نمايشگاهي عمومي مي گذارد. اين اتوبوس كه از موتور ٦ سيلندر تو بوشارژ و گيربكس جديد بهره مي برد، نسبت به گذشته تغييراتي داشته است.

از جمله امكاناتي كه در اين اتوبرس به كارگيري شده است، بايد به دوربين ثبت وقايع داخل كابين، دوربين ٣٦٠ درجه، هشدار تصادف و پورت هاي خروجي USB شارژ در كنار صندلي ها اشاره كرد.

همچنين اين بهمن دو پيكاپ خود در بخش خودروهاي تجاري سبك را نيز به نمايشگاه آورده است. پيكاپ كاپرا ٢ كه بايد آن را در رده پيكاپ هاي نسبتا اقتصادي بازار قرار داد، از نظر ظاهري و كابين تفاوت هاي با نمونه هاي قبلي دارد. اين خودرو به ويژه در نماي جلو در بخش جلوپنجره يك فيس ليفت نرم را تجربه مي كند كه باعث به روز رساني نماي خودرو شده است.

اين خودرو مجهز به امكاناتي چون مولتي مديا، كليد هاي كنترل روي فرمان، قطب نما و GPS است. اين خودرو از موتور بنزيني ٤ سيلندر با حجم ٢.٤ ليتر بهره مي برد و مي تواند ١٢٥ اسب بخار نيرو و ٢٠٠ نيوتن كتر گشتاور توليد كند.

ديگر خودروي پيكاپ بهمن كه از سال گذشته وارد پروسه مهندسي شده تا كم كم به توليد برسد، پيكاپ G9 است. اين خودرو در شش ماهه دوم سال با موتور ٢ ليتري توربوشارژ به قدرت ٢٢٠ اسب بخار و گشتاور ٣٦٠ نيوتن متر به توليد خواهد رسيد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی