پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنگ هیجان در غرفه کرمان موتور/ نمایشگاه آفرود ایران مال ادامه دارد

ایران مال که این روزها میزبان نمایشگاه آفرود ، کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی و ... است، یک میهمان ویژه نیز دارد. شرکت کرمان موتور ر این نمایشگاه با غرفه بزرگ و زیبایی حضور به هم رسانده و دو ورژن ویژه از پیکاپ T8 را نیز با خود به نمایشگاه آروده است.

فاطمه علی اصغری
شنبه - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

کرمان موتور یک نمونه صورتی رنگ جذاب از پیکاپ T8 را به نمایشگاه آورده که با کاورهای باکیفیت به صورت حرفه ای بدنه آن به رنگ صورتی درآمده و به همین دلیل بدل به یکی از جذابیت های نمایشگاه شده است. نکته جالت توجه این که این خودرو بسیار مورد توجه کودکان و بانوان قرار دارد و یکی از اصلی ترین سوژه های عکاسی در این نمایشگاه است.

البته این همه ماجرا نیست زیرا یک نمونه دیگر از این خودرو که با کاورهای سبز فسفری مات پوشانده شده است نیز دیگر خودروی جذاب این خودروساز است. این خودرو که البته به جز رنگ جذاب بدنه تغییراتی دیگری هم دارد، در یک فضای محصور و روی سکو قرار دارد که جذابیت های بصری ان را افزایش می دهد.

این خودرو سبزرنگ که مانستر نام دارد، از نظر فنی همان موتور 2 لیتری توربوشارژ با قدرت 174 اسب بخار و 290 نیوتن متر گشتاور را دارد، اما از نظر فنی ارتقاع یافته و به همین دلیل امکانات ویزه ای دارد. رینگ های 18 اینچی سبک ورژن، سیستم فنر بندی مجهز به کویل اورهای قابل تنظیم، سپر های مناسب آفرود، باربند و روی سقف و پراژکتورهای مخصوص از جمله تجهیزات این خودرو به حساب می آیند.

کرمان موتور با توجه به توانمندی های فنی این خودرو قصد دارد، امکان ثبت قطعات سفارشی برای ارتقاع سطح فنی پیکاپ T8 را برای مشتریان ایجاد کند. به این ترتیب خریداران می توانند با ثبت سفارش این قطعات به کرمان موتور، خودروی خود را به امکانات ویژه مجهز کرده و قطعات استاندارد و باکیفیت را خریداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی