پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Encore

بیوک Encore جدید ماه آینده معرفی می شود

خودروی کراس اوور Encore یکی از اتومبیل های پرفروش بیوک در بازار به شمار می رود که موجب شده تا کمپانی همچنان به تولید نسخه های جدید آن ادامه دهد. بیوک به تازگی تایید نمود که قصد داشته Encore جدید را طی نمایشگاه نیویورک ماه مارس 2016 معرفی کند. اگرچه اطلاعات بسیاری از Encore جدید […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

خودروی کراس اوور Encore یکی از اتومبیل های پرفروش بیوک در بازار به شمار می رود که موجب شده تا کمپانی همچنان به تولید نسخه های جدید آن ادامه دهد.

بیوک به تازگی تایید نمود که قصد داشته Encore جدید را طی نمایشگاه نیویورک ماه مارس 2016 معرفی کند. اگرچه اطلاعات بسیاری از Encore جدید در کار نیست اما انتظار می رود شاهد طراحی جلویی جدید همچون Mokka X اوپل باشیم.

مدل 2017 خودروی Encore احتمالا در فضای داخلی نیز شبیه به آنچه که اوپل در Mokka X به کار گرفته، باشد. البته وجود دوربین جلویی جهت تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی در Encore جدید حتمیست.

متاسفانه بیوک هیچ اطلاعاتی پیرامون گزینه های موتور Encore ارائه نداد و در این زمینه نامشخص باقی مانده است. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا نمایشگاه نیویورک ماه آتی که از اواخر مارس آغاز و تا اوایل آوریل در جریان دارد، منتظر ماند.

منبع: Motorincrunch

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی