پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا دیزل

کمپرسی جدید سایپا دیزل چه ویژگی هایی دارد؟

حضور سایپا دیزل به عنوان قدیمی ترین خودروساز بخش تجاری کشور با بیش از نیم قرن سابقه در این حوزه، در نمایشگاه خودروی مشهد بدون شک می تواند وزنه ای سنگین برای این نمایشگاه باشد.

javankhodro
یکشنبه - ۱۲ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

این کهنه کار بخش کار و تجاری صنعت خودرو در این نمایشگاه نیز دست پر آمده بود و یکی از مهمترین محصولات خود یعنی کمپرسی KC465 را به همراه آورده بود.

این خودرو که در راستای گسترش همکاری های سایپا دیزل با شریک تجاری خود عنی دانگ فنگ در سبد محصولات این شرکت قرار گرفته است، یک موتور 10.8 لیتری توربوشارژ دارد که می تواند استانداردهای آلایندگی یورو 6 را پاس کند. این خودرو در رده یکی از قوی ترین کمپرسی های بازار ایران جای دارد زیرا می تواند 465 اسب بخار نیرو و 2240 نیتون متر گشتاور تولید کند. در واقع اعداد و ارقام اسب بخار و گشتاور موتور این خودرو نشان از کارآمدی مهندسی و بهره وری بالای فنی آن دارند.

سایپا دیزل

در این کمپرسی از یک گیربکس ZF استفاده شده است که 18 دنده دارد. البته دو دنده آن گیربکس برای حرکت در دنده عقب مورد استفاده قرار می گیرند. نکته جالب توجه این که گیربکس ZF مورد استفاده در این کمپرسی با کد 16S2530TO شناخته می شود که از جمله گیربکس های سخت کار این کمپانی آلمانی است و می تواند تا مرز 2500 نیوتن متر گشتاور را به راحتی تحمل کند.

از جمله امکانات این کمپرسی می توان به مواردی همچون فضای خواب، صندلی راننده قابل تنظیم و دارای گرمکن و سرد کن، جک بالابر اتاق برقی، قفل مرکزی ، گرمکن آینه ، مولتی مدیا ، سرعت سنج و شیشه بالابر برقی اشاره کرد. همچنین در این خودرو جدید می توانید امکانات اپشن های دیگری نیز پیدا کنید که از جمله انها باید به سنجش فشار باد مخازن، فیلتر آبگیرسوخت، جعبه کمک های اولیه ، آفتابگیر داخلی، چراغ مه شکن عقب، گلگیر عقب ، دنده پنج، کلید استارت موتور از بیرون، تاخو گراف VDO و کروز کنترل اشاره کرد.

سایر محصولات حاضر در غرفه سایپا دیزل در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد را در این آلبوم می بینید:

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی