پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ساندرو

فروش نوروزی گروه رنو با مدل 95 (بهمن 94)

گروه سایپا شرایط فروش نوروزی گروه رنو را که شامل ساندرو (اتوماتیک و دنده ای)، پارس تندر و تندر 90 می شود را اعلام کرده است. تحویل این خودروها 15 روزه خواهد بود. رضا تقوی، مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر گفت: گروه خودروسازی سایپا با هدف حفظ […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

گروه سایپا شرایط فروش نوروزی گروه رنو را که شامل ساندرو (اتوماتیک و دنده ای)، پارس تندر و تندر 90 می شود را اعلام کرده است. تحویل این خودروها 15 روزه خواهد بود.

رضا تقوی، مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر گفت: گروه خودروسازی سایپا با هدف حفظ تعادل بازار و پاسخ به نیاز مشتریان در روزهای منتهی به پایان سال,  طرح فروش نوروزی محصولات گروه رنو با تعداد محدود با مدل ۹۵ را آغاز کرد.

وی افزود: محصولات ارائه شده در این طرح شامل ساندرو، پارس تندر و تندر۹۰ می باشد و نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور از روز شنبه ۲۴ بهمن ماه پذیرای مشتریان محترم می باشد.

تقوی در خصوص خودروی ساندرو خاطر نشان کرد: این خودرو در کلاس هاچ بک, با طراحی زیبا هر دو ویژگی استحکام و رانندگی پویا را دارا می باشد. بهره گیری از آخرین استانداردهای ایمنی اروپا، فضای داخلی مناسب و محفظه بار جادار از مشخصه های بارز این محصول است.

وی تصریح کرد: خودرو جدید ساندرو در دوتیپ اتومات و دستی با موتور۱۶۰۰ سی سی و استاندارد آلایندگی Euro4 به بازار عرضه شده و مورد استقبال بی نظیر مشتریان محترم قرار گرفته است.

شرایط فروش نوروزی محصولات رنو_ساندرو_تندر 90_پارس تندر_بهمن 94

علاقمندان به محصولات گروه سایپا جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط این طرح می توانند به  نمایندگی های گروه سایپا یا وب سایت www.saipagroup.ir مراجعه کنند.

جدیدترین شرایط فروش گروه بهمن (بهمن 94)

اولین شرایط فروش سورن توربوشارژ اعلام شد(بهمن 94)

اعلام شرایط فروش خودرو BYD S6 (بهمن 94)

شرایط فروش فوری و اقساطی تیگو 5 ویژه دهه فجر (بهمن 94)

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی