پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای کلاسیک

همایش خودروهای کلاسیک و کمپر و کاروان های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت روز جهانی گردشگری

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرا رسیدن 27 سپتامبر روز جهانی گردشگری، ویژه برنامه های خودرویی و اتومبیلرانی برگزار می کند.

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۵ مهر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، امروز 5 مهر ماه 1402 همزمان با گرامیداشت روز گردشگری در سراسر دنیا، همايش و پیمایش خودروهای كمپينگ و كاروانينگ عضو کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ با همکاری منطقه گردشگری عباس آباد و مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

خودروهای كمپينگ و كاروانينگ به همت کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد گردهم می آیند و در ادامه این مجموعه را به مقصد منطقه گردشگری عباس آباد به منظور برگزاری همایش ترک خواهند کرد.

این همایش با شرکت 30 دستگاه خودرو و 20 دستگاه موتورسیکلت مسافرتی به مدت سه روز از تاریخ 5 تا 7 مهرماه به منظور بازدید عموم علاقه مندان برپا خواهد بود.

برگزاری همايش خودروهاي تاريخي و کلاسیک، دیگر ویژه برنامه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت هفته گردشگری است.

این همایش با همکاری انجمن وسایل نقلیه تاریخی و با حضور یکصد دستگاه خودرو تاریخی شامل فولکس، فورد موستانگ، شورولت، رنجرور، لندرور، بلیزر، بنز، بی ام دبلیو و … روز جمعه 7 مهر ماه در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

بازدید از این همایش که قدیمی ترین خودرو آن متعلق به دهه 50 میلادی است، برای عموم علاقه مندان به خودروهای تاریخی و ویژه آزاد خواهد بود.

خودروهای کلاسیک

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی