پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید ب ام و

شایعه تولید ب ام و در ایران

تولید برندهای آلمانی در صنعت خودرو ایران همواره جزو آرزوهای ایرانی ها بوده است حال یک منبع آگاه از مذاکرات برای تولید ب ام و در ایران خبر می دهد. به نقل از عصر خودرو،  به نقل از یک منبع آگاه در دوبی، یک خودروساز معروف ایرانی مذاکرات تولید برند ب ام و در ایران […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

تولید برندهای آلمانی در صنعت خودرو ایران همواره جزو آرزوهای ایرانی ها بوده است حال یک منبع آگاه از مذاکرات برای تولید ب ام و در ایران خبر می دهد.

    به نقل از عصر خودرو،  به نقل از یک منبع آگاه در دوبی، یک خودروساز معروف ایرانی مذاکرات تولید برند ب ام و در ایران را با نماینده این برند در ابوظبی آغاز کرده است .
    این منبع آگاه که از خودروساز ایرانی نامی به میان نیاورد خاطرنشان کرد که آغاز این مذاکرات با مخالفت شدید نماینده فعلی برند ب ام و در ایران مواجه شده است .
    گفتنی است مدیران رده های مختلف ب ام و در هفته های گذشته مذاکرات مختلفی با خانواده های معروف ایرانی و نیز شرکت پرشیا خودرو برای حضور فعال در بازار ایران در پسابرجام داشته اند . اینکه چرا و با چه مجوزی مذاکره تولید با نماینده اماراتی ب ام و صورت گرفته از ابهام های احتمالی خبر این منبع آگاه است .

    بررسی بازار ایران توسط هیات مدیره فولکس واگن در تهران

    تعرفه واردات خودرو بدون تغییر باقی ماند

    پژو با حضور بنز دیگر نمی‌تواند بازار ایران را ترک کند.

    حضور شرکت ب ام و به ‌طور مستقیم در نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان

     

    دیدگاه خود را بنویسید

    نظرات کاربران

    • ??? | 08/06/1395 در 08:44

      vaghean shayeast ya na ?

    کیوسک مطبوعاتی