پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آریزو 6

آريزو٦ GT براي اولين بار در نمايندگي خسرواني١٩٣ رونمايي شد

امروز ١٣ مهر ١٤٠٢، سريع ترين سدان جديد بازار يعني فونيكس آريزو٦ جي تي در نمايندگي خسرواني١٩٣ رونمايي شد.

javankhodro
پنجشنبه - ۱۳ مهر ۱۴۰۲


به
گزارش پايگاه خبري جوان خودرو؛

امروز ١٣ مهر ١٤٠٢، سريع ترين سدان جديد بازار يعني فونيكس آريزو٦ جي تي در نمايندگي خسرواني١٩٣ رونمايي شد. اين خودروكه نسل جديد از سدان بر فروش آريزو٦ پرو به حساب مي آيد، قرار است توسط مديران خودرو به زودي روانه بازار شود.

طراحي بدنه آريزو٦ GT دستخوش تغييرات مطلوبي شده، در نماي جلو طراحي چراغها جلوپنجره كاملا تهاجمي و كاملا مطابق باطراحي هاي ژاپني است، و در نماي عقب، فرم چراغها و ديفيوزرهاي عقب جذابيت خاصي به اين خودرو بخشيده است.

خسرواني ١٩٣

طراحی داخلی خودرو به طور کامل نسبت به مدل پرو تغيير کرده داشبورد خودرو طراحی به روز تری دارد و برروی آن یک صفحه نمایش۲۰ اینچی دیده می شود که در واقع تلفیقی از دو نماشگر ۱۰ اینچی است و این دو نمایشگر یکی سیستم مالتی مدیا و دیگری صفحهکیلومتر خودرو است.

خسرواني١٩٣

فونیکس آریزو ۶ GT مجهز به یک موتور ۱/۶ لیتری TGDI است که توانایی تولید ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور دارد و با يكگيربكس ٧ سرعته دبل كلاچ (( تر )) جفت شده است. با توجه به وزن خودرو و توان بالاي موتور، در حال حاضر سريعترين سدان صفركيلومتر بازار، فونيكس آريزو٦ جي تي است.

خسرواني ١٩٣ ، چندين سال رتبه اول فروش و خدمات پس از فروش شركت مديران خودرو بوده است. حال بعد از رونمايي از فونيكستيگو٨ پرو PHEV، امروز با رونمايي فونيكس آريزو٦ جي تي در شعبه شريعتي، پل رومي ميزبان علاقه مندان بود.

خسرواني١٩٣

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی