پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری اینترنشنال

در کنفرانس بین المللی و نمایشگاه تکنولوژی چری در چین چه گذشت ؟ (گزارش اختصاصی)

شركت چري اينترنشنال، كه حدود ٢٠ سال است در ايران با انواع محصولات خود حضور دارد و شريك تجاري شركت مديران خودرو است، طي برنامه اي ميزبان منتخب مشتريان و رسانه هاي تمام كشورهايي بود كه با اين برند فعاليت مي كنند.

javankhodro
دوشنبه - ۱ آبان ۱۴۰۲

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو؛

شركت چري اينترنشنال، كه حدود ٢٠ سال است در ايران با انواع محصولات خود حضور دارد و شريك تجاري شركت مديران خودرو است، طي برنامه اي ميزبان منتخب مشتريان و رسانه هاي تمام كشورهايي بود كه با اين برند فعاليت مي كنند.
اين برنامه جامع شامل نمايش و معرفي انواع مدل هاي جديد برند هاي زير مجموعه چري از جمله اكسيد، اومودا و جيكو، تست درايو محصولات جديد، نمايشگاه تكنولوژي هاي آينده چري، كنفرانس خبري و جشن ساليانه بود، كه علاوه بر آن باشگاه مشتريان نيز از سراسر جهان حضور داشتند.

اکستریم VX

باشگاه مشتريان مديران خودرو كه در ايران با نام اختصاري و شعار WMWL (مختصر With Mvm With Love) شناخته مي شود نيز همانند ساير كشورها همراه با منتخب مشتريان اين شركت در برنامه هاي سفر حضور داشت و تدارك بهره برداري از اين رويدادها را ديده بود.

باشگاه مشتریان ام وی ام

در نمايشگاه تكنولوژي هاي آينده چري، انواع پلتفرم هاي خودروهاي برقي آينده همراه با ساير فناوري هاي جانبي به نمايش درآمده بود. در اين نمايشگاه كه در خلال اجلاس بين المللي كاربران چري در سال ٢٠٢٣ (با نام ايجاد آينده اي سبز براي مشتريان) برگزار شد، پيشگيري از آلودگي، حفظ انرژي و توليد سبز به عنوان دستور كار اصلي چري اعلام شد. رويداد دوچرخه سواري عمومي نيز به صورت نمادين در راستاي همكاري تمام كشورها در همكاري و تحقق همين هدف در شهر وهوو چين توسط مدعوين اين برنامه برگزار شد.

چری اینترنشنال

امروز ديگر نمي توان منكر پيشرفت چيني ها در صنعت خودرو شد، فتح بازارهاي جديد در شرق و غرب اين كره خاكي، نشان دهنده پيشرفت و موفقيت سال هاي اخير چيني ها در صنعت خودرو است.

جالب است بدانيد كه چري طي ٩ ماه ٢٠٠ ميليارد يوان درامد داشته، و تصميم دارد سالي ٢٠ ميليارد يوان را خرج تحقيق و توسعه كند. اين اراده در چري اينترنشنال ضمن بازديد خبرنگاران از مركز تحقيق و توسعه و نيز خطوط توليد اين شركت كاملا قابل لمس بود. در اين مركز خودروهايي از جنس آينده در حال توسعه بودند كه نويد آينده اي جذاب تر در ميان برندهاي چيني را مي دهند.

رییس هیأت مدیره چری با تاکید بر اینکه ما از شرکت های پیشرفته مثل اپل و هواوی یاد می‌گیریم، اظهار کرد: برای نواوری فرامرزی به همکاری به سایر شرکت های فعال در این بخش نیاز داریم وسعی داریم ۳۰۰ پلتفرم آزمایشگاه برای تحقیق و نواوری بسازیم.

برند اكستريم كه برند پريميوم و لوكس از كمپاني چري است، قرار است به زودي با ٢ شاسي بلند TXL و VX و با نام اكستريم با بازار ايران قدم بگذارد. ساير محصولات كمپاني چري نيز با دو نام MVM و فونيكس حضور پر رنگي در بازار ايران دارند.

در كنفرانس خبري چري اينترنشنال اهداف و برنامه هاي آتي اين شركت تشريح شد. اصل انتقال تكنولوژي به شركاي تجاري چري در كشورهاي مختلف، يكي از مهمترين موضوعاتي بود كه مطرح شد.ژانگ مديرعامل چري در اين كنفرانس اظهار كرد:
نسل قبلي معمولا خودرو را ٧-٨ سال نگه مي داشتند، اما نسل جديد علاقه مندند كه خودرو را يك يا دو سال نگه دارند بعد عوض كنند، بنابراين پلتفرمي به نام Pango ايجاد كرده ايم كه شرايط فروش خودروهاي دست دوم بسيار خوب باشد و مشتريان بتوانند با سرعت بيشتري خودروهاي خود را خريد و فروش كنند. خيلي وقت ها خودروهاي كاركرده اگر از سرويس و خدمات خوبي برخوردار باشند، مانند خودروي صفر كيلومتر مي توانند قابل استفاده مطلوب براي مشتريان باشد. ما اين شرايط را فراهم كرده ايم.

چری اینترنشنال

این مجموعه برنامه عای چری اسنترنشنال از تاریخ 15 اکتبر آغاز شد و به مدت 5 روز ادامه داشت.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی