پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان امروز سه شنبه 16 آبان ماه 1402 کار خود را آغاز کرد. حضور پررنگ خودروسازان داخلی نسبت به سال گذشته در این نمایشگاه از نکات قابل توجه است.

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۶ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

در این رویداد خودرویی که در نصف جهان میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به خودرو است مدیران خودرو با 3 برند ام وی ام، فونیکس و اکس تریم، هلدینگ کرمان با ۴ شرکت زیر مجموعه خود، گروه بهمن با ۵ برند، سانیار موتور و تیگارد موتور، شایان دیزل، کامل دیزل، گروه ماموت با 3 برند، ایران خودرو دیزل، آرین موتور، آرین دیزل، آریا دیزل و نیکران موتور حضور دارند.

قرار است چند محصول جدید در این رویداد در حضور بازدیدکنندگان رونمایی شود و در مجموع باید گفت حضور خودروسازان داخلی در این دوره نسبت به دوره قبلی پررنگ تر است و با توجه به متنوع شدن سبد محصولات خودروسازان، شاهد حضور خودروهای مختلفی در سگمنت های مختلف در این نمایشگاه هستیم.

فضای موجود در نمایشگاه بین المللی اصفهان بالغ بر ۱۷۰۰۰ متر است، که با توجه به استقبال شرکت های خودروساز کلیه فضای سرپوشیده موجود مورد استفاده گرفته است. با توجه به متنوع تر شدن خودروهای به نمایش در آمده و تراکم بالاتر شرکت کنندگان نسبت به دوره قبل، پیش بینی می شود هفدهمین دوره از نمایشگاه خودرو تهران با رشد بازدید نسبت به سال گذشته همراه باشد.

این نمایشگاه همه روزه از ساعت 11 تا 18 میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است و تا روز جمعه برقرار خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی