پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات لوکس اکستریم در کانون توجه بازدیدکنندگان

مدیران خودرو حضور پررنگی در هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان دارد. برند اکستریم به عنوان یکی از زیر مجموعه های این خودروساز، در غرفه ای شیک با طراحی خاص، میزبان بازدیدکنندگان این رویداد خودرویی در نصف جهان است.

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۶ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

اکستریم در واقع عنوانی است که مدیران خودرو برای محصولات لوکس برنده اکسید در ایران در نظر گرفته است. 3 محصول VX ، TXL و LX با طراحی زیبا و مدرن در این غرفه کنار یکدیگر قرار گرفته اند و نشان می دهند این نشان لوکس زبان طراحی مخصوص به خود را دارد. این 3 خودرو تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند، اما یک چیز در میان آن ها مشنرک است و آن چیزی نیست جز کیفیت فوق العاده. طراحی بدنه و کابین این 3 مدل اکستریم انقدر خاص و چشمگیر است که باعث شده غرفه اکستریم به یکی از شلوغ ترین غرفه های هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان تبدیل شود.

از میان این 3 مدل، VX بزرگ ترین و لوکس ترین نمونه است، اما قرار است اول از همه این ها، TXL در ایران عرضه شود. اکستریم TXL از امکانات متنوعی بهره می برد و یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می تواند 261 اسب بخار قدرت تولید کند. گشتاور 400 نیوتن متری این پیشرانه، گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و قابلیت انتقال قدرت به هر 4 چرخ در TXL از جمله مواردی هستند که کلکسیون جذابیت های فنی این خودرو را تکمیل می کنند.

اکستریم VX هم از همین مشخصات فنی بهره می برد، این تفاوت که پیشرانه اش با یک گیربکس 7 سرعته جفت می شود. ابعاد بزرگ بدنه، امکانات بیشتر و بهره بردن از 3 ردیف صندلی باعث می شود تا در صورت تولیدش در ایران، به عنوان لوکس ترین شاسی بلند مونتاژی لقب بگیرد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی