پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوخسروانی_شرق تهران

عاملیت سانگ یانگ 4001 ، برترین عاملیت در فروش

چند روز پیش در برنامه ای که شرکت رامک خودرو برای تشکر و قدردانی از عاملیت‌های فروش و خدمات پس از فروش محصولات سانگ‌یانگ در نظر گرفته بود عاملیت 4001 با مدیریت آقای علی خسروانی به عنوان برترین عاملیت در بخش فروش خودروهای این شرکت معرفی شد. در این برنامه که با حضور نماینده انحصاری […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۴

چند روز پیش در برنامه ای که شرکت رامک خودرو برای تشکر و قدردانی از عاملیت‌های فروش و خدمات پس از فروش محصولات سانگ‌یانگ در نظر گرفته بود عاملیت 4001 با مدیریت آقای علی خسروانی به عنوان برترین عاملیت در بخش فروش خودروهای این شرکت معرفی شد.

در این برنامه که با حضور نماینده انحصاری شرکت سانگ‌یانگ کره جنوبی و نماینده آلمان برگزار شد از اقای علی خسروانی مدیریت این عاملیت جهت فروش بالای محصولات سانگ‌یانگ تقدیر شد. این شرکت توانست رتبه اول فروش را در سال 94 بدست آورد. عاملیت فروش 4001 خسروانی با سابقه طولانی مدت خود توانسته در این چندسال اخیر سهم قابل توجهی از فروش خودروهای سانگ‌یانگ که در کلاس شاسی‌بلند‌های اسپرت و جوان پسند قرار دارند را کسب کند.

 عاملیت سانگ یانگ 4001 ، برترین عاملیت در فروش_اتوخسروانی (3)عاملیت سانگ یانگ 4001 ، برترین عاملیت در فروش_اتوخسروانی (1)

عاملیت سانگ یانگ 4001 ، برترین عاملیت در فروش_اتوخسروانی (2)عاملیت سانگ یانگ 4001 ، برترین عاملیت در فروش_اتوخسروانی (4)

سایت اتوخسروانی: http://www.autokhosravani.com

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • مهرداد | 02/12/1394 در 17:26

    خدمت آقای خسروانی تبریک عرض میکنم . بنده از نزدیک بارها شاهد نحوه برخورد و فروش ایشان با مشتری ها بودم . واقعا سطح کیفی این نمایندگی زبانزد خاص و عام هستش . از صمیم قلب برای ایشان و پرسنل نمایندگی 4001 آرزوی موفقیت روزافزون از ایزد منان مسالت دارم .

کیوسک مطبوعاتی