پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تهران تک سامیت

تلفیق مد و تکنولوژی در نمایشگاه تهران تک سامیت ، با اسپانسری ام وی ام

نمایشگاه تهران تک سامیت (Tehran Tech Summit) با حمایت مدیران خودرو در مجموعه رایزن برگزار شد.

javankhodro
شنبه - ۲۷ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

در این رویداد بزرگان حوزه مد و لباس، طراحی و تبلیغات و بازاریابی کشور حضور داشتند و طی دو روز، برنامه‌هایی همانند  ورکشاپ، نشست‌های خبری تخصصی و نمایشگاه با محوریت فشن و تکنولوژی (آینده دنیا در متاورس، NFT و…) برگزار شد.

در این نمایشگاه، ام وی ام غرفه‌ای را با محوریت مفهوم کراس لایف (Cross-Life) خود برپا کرد. این مفهوم به معنای حضور یک برند در صنایع گوناگون است و ام وی ام با معرفی این مفهوم، قصد دارد تا خود را به عنوان یک خودرو استایلیش در دید مشتریان خود قرار دهد.

در غرفه ام وی ام، محصولات این شرکت در کنار آثار هنرمندان حوزه مد و طراحی لباس به نمایش درآمد. این آثار نشان دهنده تلفیق عناصر طراحی خودرو و مد بودند و توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کردند.

تهران تک سامیت

در ادامه این نمایشگاه، مراسم معرفی نفرات برتر مسابقه طراحی مسکات (Mascot) برند ام وی ام برگزار شد. در این مسابقه، از بین بیش از ۱۰۰ طرح ارسالی، ۵ طرح برتر انتخاب شدند که به نفرات اول تا سوم جوایز چند صد دلاری اهدا شد.

این اولین باری نیست که ام وی ام در رویدادهای صنعت مد و فشن حضور پیدا می کند. تابستان امسال این شرکت با مشارکت موسساتی مثل دانشگاه علم و فرهنگ، اقدام به برگزاری کمپین تلفیق عناصر تاثیرگذار در طراحی خودرو X۳۳ Cross با طراحی لباس کرده است. این رویداد بی سابقه، با مشارکت بسیار زیاد دانشجویان مواجه شد و در نهایت نمایشگاهی با طرح های برتر برگزار شد و از نفرات اول تقدیر به عمل آمد. در نهایت، یکی از نفرات برتر این رویداد به سفر از طرف این شرکت به سفر کشور چین اعزام شد. لازم به ذکر است که قبلا، این برند اقدام به برگزاری رویدادهای متنوع فرهنگی-ورزشی مثل کاپ تنیس مدیران خودرو و سری مسابقات اسکی نیز اشاره کرد.

تهران تک سامیت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی