پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شکموتو X5000

سبقت آرین دیزل از رقبا/ رشد ۸۳ درصدی تولید چگونه محقق شد؟

شرکت آرین دیزل طبق آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت در ۸ ماهه نخست سال جاری در حوزه تولید به رشد ۸۳ درصدی رسیده است.

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۱۵ آذر ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو؛ 

مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۱۴۰۲ با تعیین شعار «مهارتورم، رشد تولید»  همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور را مکلف کردند تا در این مسیر حرکت کنند و برنامه های خود را براین اساس طراحی و تبیین کنند، از این رو تمامی دستگاه های کشور با توجه به این بیانات نقشه راه خود در سال جاری را ترسیم کردند اما اینکه کدام شرکت، نهادها و دستگاه ها در تحقق این موضوع موفق بودند با بررسی کارنامه عملکرد آنها مشخص خواهد شد.

یکی از حوزه های مهم و تاثیرگذار در اقتصاد کشور با توجه به شرایط موجود و وضع تحریم های یکجانبه و ظالمانه رشد تولید در صنعت خودرو و به ویژه تولید خودرو در حوزه تجاری و ترانزیتی است چرا که افزایش تولید در این حوزه نقش ایران در جاده های ترانزیتی جهان و منطقه را افزایش خواهد داد.

مقامات جمهوری اسلامی ایران این روزها در حال مذاکره با اتحادیه اوراسیا در جهت پیوستن به این اتحادیه هستند از این رو دست‌ یابی  و تولید خودروهای تجاری و کشنده های مجهز می تواند ایران را در ایفای نقش خود در پیمان اوراسیا کمک کند.

وزارت صنعت آبان ماه سال جاری آماری را از میزان تولید شرکت های خودروسازی منتشر کرد که طبق این آمار میزان رشد تولید شرکت های خودروساز و نحوه عملکرد آنها منتشر شد.

طبق آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت شرکت آرین دیزل به عنوان یکی از پرتیراژ ترین خودروسازان بخش تجاری و ترانزیتی کشور در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری به بهترین شکل ممکن عمل کرده است و با ثبت رشد ۸۳ درصدی راه جدیدی را در جهت پیشرفت خود ترسیم کرده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی