پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

MAN_مان_تریلی

ماشین های سنگین مان (MAN) به ایران می آیند

شرکت خودروسازی مان (MAN) که تولید کننده خودروهای سنگین و از نام آوران آلمانی است تصمیم دارد مشارکت خود را با شیران دیزل موتور به منظور واردات خودروهای سنگین آغاز نماید. به گزارش «فرصت امروز»، هفته گذشته اعضای هیأت تجاری اتاق بازرگانی تهران در سفر به آلمان از کارخانه «مان»، تولیدکننده خودروهای سنگین، بازدید کردند […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۴ اسفند ۱۳۹۴

شرکت خودروسازی مان (MAN) که تولید کننده خودروهای سنگین و از نام آوران آلمانی است تصمیم دارد مشارکت خود را با شیران دیزل موتور به منظور واردات خودروهای سنگین آغاز نماید.

به گزارش «فرصت امروز»، هفته گذشته اعضای هیأت تجاری اتاق بازرگانی تهران در سفر به آلمان از کارخانه «مان»، تولیدکننده خودروهای سنگین، بازدید کردند که هاینس یورگن لووف، عضو هیات‌مدیره «مان»، از حضور اتوبوس‌های ساخت این کارخانه در ایران به‌صورت سی‌کِی‌دی خبر داد و یادآور شد که این کارخانه آلمانی از چند هفته پیش با یک شرکت ایرانی قرارداد همکاری برای تولید اتوبوس در ایران به امضا رسانده است.

هیات تجاری اتاق تهران در دومین روز از سفر خود به ایالت باواریا، پس از دیدار با رئیس اتاق بایرن، ابتدا به بازدید از کارخانه «مان»، تولیدکننده خودروهای سنگین، رفت. در این ملاقات، ابتدا عضو هیات‌مدیره این بنگاه صنعتی در رابطه با سابقه فعالیت این کارخانه توضیحاتی داد و سپس هیأت اعزامی اتاق تهران از خط تولید ساخت کامیون‌های این کارخانه بازدید کرد. او همچنین از تفاهم‌نامه همکاری با یکی دیگر از شرکت‌های ایرانی برای واردات کامیون و موتورهای سنگین ساخت این شرکت خبر داد. حالا به گوش می‌رسد شرکت «شیران دیزل موتور» قرار است شریک این خودروساز آلمانی باشد.

منبع: فرصت امروز

بازگشت کامیون های رنو به سایپا دیزل

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی