پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کشنده وسترن استار (1)

مثال نقض / وسترن‌ استار 5700XE ، کشنده مدرن آمریکایی

وسترن‌ استار 5700XE یک کشنده مدرن آمریکایی از نوع کلاس 8 است کشنده ای دست ساز که ترکیبی از تکنولوژی و اصالت است. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو وسترن‌ استار 5700XE یک کشنده مدرن آمریکایی از نوع کلاس 8 است که در عین بهره‌مندی از امکانات و تکنولوژی روز کشنده‌ های کلاس خود، […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۶ فروردین ۱۴۰۱

وسترن‌ استار 5700XE یک کشنده مدرن آمریکایی از نوع کلاس 8 است کشنده ای دست ساز که ترکیبی از تکنولوژی و اصالت است.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو

وسترن‌ استار 5700XE یک کشنده مدرن آمریکایی از نوع کلاس 8 است که در عین بهره‌مندی از امکانات و تکنولوژی روز کشنده‌ های کلاس خود، به‌ صورت دستی مونتاژ می‌ شود؛ موردی که در ترکیب با استایل مشخص کشنده‌ های دماغ‌ دار آمریکایی، اصالت و جذابیت آن نزد خریداران آمریکایی را بیشتر و بیشتر تقویت می‌ کند. پس اگر تا پیش از این شاید فکر می‌ کردید روش‌ های سنتی تولید دیگر جایگاهی در صنعت خودرو های تجاری و کار ندارند باید بگوییم غولی که در برابر شماست، مثال نقض این تصور است.

کشنده وسترن استار (6)


بیشتر بخوانید: آخرین سرباز!/ ملاقات با تنها هامر  H3 پلاک ملی در ایران


می‌ توان گفت وسترن‌ استار 5700XE هر آنچه شما از یک کشنده عظیم‌ الجثه انتظار دارید از جمله سواری راحت و مصرف سوخت بهینه را عرضه خواهد کرد. حال به این موارد برخورداری از یک ظاهر تهاجمی و خشن را نیز بیفزایید. دیگر از یک کشنده غول‌آسا چه می‌خواهید؟ این‌جا همه چیز مهیاست.

کشنده وسترن استار (7)

ستاره مغربی

نیرو پیشران این کشنده، یک موتور از ساخته‌ های کمپانی دیترویت‌ دیزل است. پیشرانه‌ هایی که مترادف هستند با قدرت، کارایی و قابلیت اطمینان. موتور هایی که در چندین مدل و حجم‌ های مختلف ارائه می‌ شوند.

کشنده وسترن استار (13)

این مدل از وسترن‌ استار 5700XE با موتور 15.6 لیتری ۶ سیلندر DD16 دیترویت‌ دیزل عرضه شده که می‌تواند ۶۰۰ اسب‌ بخار قدرت و ۲۷۷۹ نیوتن‌ متر گشتاور به تولید برساند. البته موتور ۶ سیلندر خطی DD15 دیترویت‌ دیزل با حجم ۱۴٫۸ لیتر و توان ۵۰۵ اسب‌ بخار و گشتاور ۲۴۰۰ نیوتن‌ متر نیز قابل سفارش است.


بیشتر بخوانید: کت و شلوار اتوکشیده! / دیدار با لینکلن کنتیننتال 1977


پیشرانه‌ های مذکور در راستای افزایش بهره‌ وری و کاهش مصرف سوخت، به‌ صورت استاندارد با گیرباکس ۱۲ سرعته اتوماتیک دیترویت DT12 همراه شده‌ اند.

کشنده وسترن استار (10)

در طراحی این کشنده حتی کوچک‌ ترین نکات نیز لحاظ شده‌ اند و طراحان برای افزایش بهره‌ وری، آیرودینامیک و صرفه اقتصادی، سابقه و میراث غنی وسترن‌ استار را با تکنولوژی پیشرفته دایملر ترکیب کرده‌اند. نتیجه این کار هم شده یک کشنده زیبا و پر قدرت که همان سرسختی و قابلیت اطمینانی که از یک محصول در این سطح انتظار می‌رود را ارائه می‌ دهد.


بیشتر بخوانید: سوپراستار آمریکایی/ بررسی شورولت کوروت ZR1 مدل 2019


امکاناتی نظیر کروز کنترل تطبیقی، سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز Wabco و رادار محافظتی برای اجتناب از برخورد را نیز باید از جمله تجهیزات ایمنی این مدل از ستاره مغربی یا وسترن استار دانست.

کشنده وسترن استار (5)

انتهای پیام/

غزال بیشه دیترویت/ نگاهی به یکی از بکر‌ترین ایمپالا های موجود در کشور

فصل چهارم اسکالید/ از کادیلاک اسکالید جدید بیشتر بدانید

ماستنگ اروپایی!/ نگاهی به نسل ششم فورد ماستنگ با کیت بدنه راش

شرور یک میلیون دلاری!/ پروژه هیجان انگیز تیونینگ فورد ماستنگ 1965

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی