پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

lucano

برند جدید LUCANO با ماموت خودرو به ایران می آید

دیروز مطرح شد که برند کاملاً جدید خودروی LUCANO در شرف ورود به بازار ایران است

javankhodro
یکشنبه - ۳ دی ۱۴۰۲

دیروز مطرح شد که برند کاملاً جدید خودروی LUCANO در شرف ورود به بازار ایران است و این خبر بلافاصله صنعت خودروسازی ایران را شعله ور کرد. همه در مورد یک سوال کنجکاو هستند که دقیقاً برند جدید LUCANO که بازار خودروی ایران را به یکباره برانگیخته است کیست؟

ماموت خودرو و لوکانو

گزارش شده است که حساب رسمی رسانه های اجتماعی (Lucano. official) برند LUCANO قبلاً ایجاد شده است و گمان می رود که این صفحه رسمی به زودی آخرین اخبار بیشتری را اعلام کند.

همچنین شایعه شده است که برند LUCANO یک اتحاد قوی با گروه MAMMUT ایجاد خواهد کرد! گروه ماموت به عنوان یک گروه تجاری پیشرو با تجربه و قوی در ایران، با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش حرفه ای شناخته شده، از محبوبیت و شهرت بالایی برخوردار است. در عین حال شریک راهبردی رسمی فولکس واگن آلمان در ایران نیز می باشد. منابع محلی گسترده و پلت فرم با کیفیت بالا مطمئناً پشتیبانی قوی از گسترش بازار برند LUCANO در ایران را فراهم می کند.

علاوه بر این، مشخص شده است که LUCANO به عنوان یک برند سطح بالای آفرود شهری قرار دارد و به طور کامل در مقابل لندرور قابل محک خواهد بود. محصولات این شرکت مسیرهای تکنولوژیکی مختلفی مانند سوخت، برقی خالص، هیبریدی و غیره را برای دستیابی به پوشش کامل ابعاد بازارهای فرعی مختلف شاسی‌بلندهای آفرود پوشش خواهند داد.

علاوه بر این، اولین مدل LUCANO ممکن است یک SUV شهری جمع و جور آفرود باشد. اگرچه هنوز اطلاعات خاصی از محصول منتشر نشده است، اما آگاهان می گویند که این محصول رقیب سرسخت لندروور ایووک خواهد بود و انتظار می رود تا اواسط سال 2024 در ایران رونمایی شود. آیا این شاسی بلند آفرود تازه معرفی شده می تواند دیر وارد شود؟ LUCANO چه اعتمادی برای به چالش کشیدن منظره سنتی و لوکس آفرود دارد؟ ارزش دیدن دارد…

LUCANO

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی