پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و

ب ام و M2 کروک در کار نیست

شرکت ب ام و در نهایت به شایعات مدل کروک M2 پایان داده و آب پاکی را در دست افرادی که انتظار مشاهده چنین مدلی از M2 داشتند، ریخته است. Frank Isenberg مهندس ارشد بخش توسعه M2 کوپه اخیرا در مصاحبه ای با یکی از رسانه ها بیان داشت که ب ام و قصد نداشته […]

javankhodro
پنجشنبه - ۶ اسفند ۱۳۹۴

شرکت ب ام و در نهایت به شایعات مدل کروک M2 پایان داده و آب پاکی را در دست افرادی که انتظار مشاهده چنین مدلی از M2 داشتند، ریخته است.

Frank Isenberg مهندس ارشد بخش توسعه M2 کوپه اخیرا در مصاحبه ای با یکی از رسانه ها بیان داشت که ب ام و قصد نداشته مدل کروکی از M2 را به بازار عرضه دارد. وی علت را قصد حفظ ساختار M2 با M1 از سوی ب ام و دانسته که منجر به عدم تولید چنین مدلی گشت.

Isenberg افزود مدل کروک در اولویت کمپانی نیست و برنامه های بیشتری در مسیر ب ام و قرار دارد. ب ام و با M4 و M6 توانسته فروش بزرگی داشته باشد اما مدل کروک M2 نمی تواند فروش موفقیت آمیزی را تامین کند.

Frank Isenberg همچنین اظهار داشت افرادی که به دنبال یک خودروی کروک کوچک هستند M235i می تواند گزینه بسیاری خوبی باشد اما ب ام و پیش بینی درستی از این مدل ندارد.

مهندس ارشد ب ام و در موضوعی دیگر می افزاید که اگرچه نسل دوم M2 کوپه در زمینه سیستم کنترل پایداری واقعا بهینه شده است اما نسل اول M کوپه را نباید نامطلوب دانست و توانست نیاز صاحبان خود را به خوبی برآورده سازد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی