پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اکستریم ، لوکس‌ترین برند خودروهای مونتاژی در ایران معرفی شد

در حال حاضر اکستریم لوکس ترین برند خودروهای مونتاژی در ایران است.

javankhodro
چهارشنبه - ۶ دی ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

اکستریم، جدیدترین برند شرکت مدیران خودرو که قرار است در لاین پریمیوم و لوکس تر از دو برند دیگر این شرکت وارد بازار شود، امشب طی مراسمی به صورت رسمی معرفی شد.

در حال حاضر اکستریم لوکس ترین برند خودروهای مونتاژی در ایران است، برندی که محصولاتش با تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شود و چندی قبل نگارنده تجربه راندن مدل‌های مختلف آن را در چین داشته است.

 Born For More (آمده برای بیشتر)

ماهیت اکستریم در این شعار نهفته است و اکستریم برای دستیابی به آن از نظر تکنولوژیکی هیچ محدودیتی را قائل نیست. اکستریم در تلاش است با تولید و عرضه محصولاتی لوکس در ایران، مرزهای تکنولوژی و لوکس بودن را در صنعت خودروسازی ایران جا به جا کند و جایگاه خود به عنوان لیدربازار خودروهای لوکس و خودروساز پیشرو را به دست آورد. شاید این هدف جسورانه و دست نیافتنی به نظر برسد، اما قطعا به کمک شما دوستان رسانه به آن خواهیم رسید.

اکستریم

تاریخچه اکستریم

در خصوص تاریخچه اکستریم باید بیان کنیم که در سال 2008 در راستای جهانی شدن ضمن همکاری با خودروسازان معتبر دنیا، اقدام به راه اندازی 5 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان کرد و در آنها تعداد زیادی ار مهندسان سرشناس خودروسازان بزرگ دنیا از جمله ب ام و ، جگوار لندروورو … مشغول به کار شدند. مهمترین مرکز طراحی و تحقیق و توسعه این برند هم در آلمان واقع شده است. در سال 2012 شرکت مادر با سرمایه گذاری مشترک با جگوار لندروور وارد فاز جدیدی از همکاری بین المللی شد و با توجه به مزایای این دو شرکت، شرکت مادر از نظر دانش فنی و تکنولوژی پیشرفت قابل توجهی کرد که این همکاری زمینه ساز تاسیس برند اکستریمشد.

در سال 2020 برند اکستریم به عنوان خودروسازی لوکس و پیشرو راه اندازی شد. اکستریم برای جلب اعتماد مشتریان و تولید محصولاتی با کیفیت سعی کرد از با کیفیت ترین و مطرح ترین تامین کنندگان بین المللی مانند بورگ وارنر( تولید کننده سیستم ترانفسر کیس)، بوش (سیستم برق)، آیسین(تولید کننده گیربکس)، مگنا (تولید کننده شاسی)، بنتلر و … اشاره کرد که هر یک از این برندها نقش کلیدی در تامین قطعات کلیدی محصولات اکستریمدارند. این برندها تامین کننده محصولات خودروسازان معتبر دنیا از جمله ب ام و، مرسدس بنز، فولکس واگن و … هم هستند. در این راستا تاکید داریم که بیان کنیم اکستریم یک برند خودروسازی فرا مرزی بوده و نمی توان آن را به یک کشور محدود کرد.

اکستریم

((مِن)) معاون مدیر عامل مدیران خودرو در سخنرانی خود ضمن تشکر از مهمانان این برنامه گفت: از اعتماد و همراهی مردم و عوامل شرکت بسیار سپاسگزارم ، تیم مدیران خودرو اکنون پس از بیست سال تولید انواع محصولات خودرویی پا به مرحله مهمی گذاشته است. ما همیشه در تلاش بودیم تا به مشتریانمان آخرین تکنولوژی و فناوری را هدیه کنیم و خوشحالیم پس از مهیا شدن زیر ساختها حالا محصولی را به مشتریانمان هدیه می دهیم که آمیخته با فناوری و هنر است، این برند جهشی بزرگ برای آشنایی مردم ایران با فناوری های متفاوت است.

اکستریم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی