پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فونیکس

دعوت از طراحان خلاق برای طراحی روی بدنه اف‌ایکس

فونیکس، به‌عنوان نامی پیشرو در صنعت خودرو، راه‌اندازی کمپین هنری با محوریت محصول آینده‌گرا و جوان‌پسند خود یعنی اف‌ایکس را اعلام کرده است.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۱۰ دی ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

این مسابقه طراحی که هنرمندان مشتاقانه منتظر آن هستند، از طراحان حرفه‌ای و آماتور دعوت می‌کند تا خلاقیت خود را به نمایش بگذارند و به جذابیت آینده‌نگر خودرو فونیکس اف‌ایکس کمک کنند.

شرایط شرکت در مسابقه:در کمپین هنری فونیکس اف‌ایکس، محدودیتی برای شرکت طراحان حرفه‌ای و آماتور وجود ندارد و از مخاطبین با هر پیشینه‌ای در حوزه‌ی هنر استقبال می‌شود.

مضامین مورد نظر: روح جوانی و آینده گراییکمپین هنری فونیکس به دنبال طرح هایی است که ماهیت آینده را به تصویر می‌کشند و با روحیه‌ای پرتکاپو، مخاطب نسل جوان را هدف قرار می‌دهند.

خلاقیت، در حکم ستاره راهنماست و طراحان تشویق می‌شوند تا مفاهیم خود را با نوآوری، پویایی و جذابیت برای جوانان القا کنند.طرح‌ها باید به شکل مفاهیمی برای خطوط براق و زیبایی شناسی مدرن فونیکس اف‌ایکس باشند.

فقط ارسال‌های دیجیتال مورد بررسی قرار می‌گیرند و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر سه اثر ارسال کند. اصالت آثار، موضوع اساسی است و طرح‌ها باید کاملا عاری از نقض حق چاپ یا علامت تجاری باشند.

ابعاد خودرو، مشخصات فنی طرح‌ها و نحوه ارسالابعاد خودروی اف‌ایکس (طول*عرض*ارتفاع) به شرح زیر است:4400 x 1830 x 1588آثار ارسالی باید در قالب JPG با وضوح 300 DPI در ابعاد کاغذ A0 و حجم هر فایل باید کمتر از 50 مگابایت در محیط رنگی CMYK باشد. شرکت‌کنندگان می‌توانند با بارگذاری آثار خود در لینک زیر نسبت به شرکت در کمپین اقدام کنند.

https://fownix.com/fx-design-campaign/

بازه زمانی ارسال آثاردوره ارسال از یکم دی‌ماه شروع شده، سی‌ام دی‌ماه به پایان می‌رسد و متأسفانه امکانی برای رسیدگی به ارسال‌های دیرهنگام وجود ندارد.

جوایز هیجان انگیز در انتظار بهترین‌هافونیکس به سه طرح برجسته که توسط هیئتی از کارشناسان هنری این برند و جامعه طراحی انتخاب شده‌اند، جایزه می‌دهد. جوایز به اندازه خود طرح‌ها خارق‌العاده خواهند بود:نفر اول : مبلغ 1000 دلار + امکان استخدام در واحد گرافیک فونیکسنفر دوم : مبلغ 700 دلارنفر سوم : مبلغ 500 دلارنفرات چهارم الی دهم: اهدای لوح تقدیرمعیارهای داوری: جایی که هنر با نوآوری روبرو می‌شودطرح‌ها بر اساس اصالت، پایبندی به تم آینده‌گرا، جوانی و جذابیت بصری کلی ارزیابی می‌شوند و اطمینان حاصل می‌شود که با هویت آوانگارد فونیکس اف‌ایکس هماهنگ هستند.

هیئت داوران متشکل از نمایندگان محترم فونیکس و متخصصان طراحی ماهر است. تصمیمات آنها نهایی و الزام آور است و اطمینان می دهد که شایسته‌ترین طرح‌ها به درستی شناخته می‌شوند.

کلیه طرح‌های ارسالی در مرحله اول توسط داوران بررسی شده و تعداد 10 نفر از میان آنها جهت ارسال فایل 3D از طریق صفحه رسمی اینستاگرام فونیکس اعلام می‌شوند.

نفرات برتر، جهت اعلام برنده نهایی به مراسم دعوت خواهند شد.

بازی منصفانه و شفاف: سلب مسئولیت شرکت‌کنندگان به فونیکس حق استفاده، اصلاح و تکثیر طرح‌ها را برای اهداف تبلیغاتی می‌دهند. همچنین، فونیکس این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که قوانین مسابقه را به صلاحدید خود لغو کرده یا تغییر دهد.

شرکت کنندگان متعهد می‌شوند که از این مقررات پیروی کنند و تصمیمات اتخاذ شده توسط فونیکس را بپذیرند.

به دنبال شروع کمپین، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به وبسایت رسمی فونیکس به آدرس www.fownix.com  مراجعه کنند.

اسامی نفرات برگزیده در بهمن ماه از طریق صفحه رسمی اینستاگرام فونیکس اعلام می شود و اعطای جوایز در اسفندماه با برگزاری مراسم در جایگاه نمایش این خودرو صورت خواهد پذیرفت.

همانطور که کمپین هنری فونیکس اف‌ایکس شروع به کار می‌کند، از همه ذهن‌های خلاق دعوت می‌شود تا در شکل دادن به آینده سبک خودرویی همراه شوند. با فونیکس اف‌ایکس تخیل خود را آزاد کنید، اثری پاک نشدنی بگذارید و بخشی از تحول در صنعت خودرو باشید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی