پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 7 پرو مکس

تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید به مشتریان تحویل داده شد

اولین سری از خودروهای سازگار با محیط زیست برند فونیکس به نام تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید در مراسمی با حضور خریداران و مدیران این برند همراه با برگزاری کلاس آموزشی و اهدای هدایایی تحویل داده شد.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۱۰ دی ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

 در شرایطی که تهران و شهرهای بزرگ ایران مانند مشهد، اصفهان و تبریز از آلودگی هوا رنج می برند و عبور و مرور در خیابان ها برای مردم کار دشواری شده است و کارشناسان هشدارهای بسیاری درباره استفاده از خودروهای بنزینی داده‌اند، اولین سری از محصول سبز و دوست دار محیط زیست برند فونیکس یعنی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید با حضور مدیران و مشتریان به خریداران تحویل داد.

در این مراسم که پنج شنبه، 6 دی 1402 در هتل المپیک تهران برگزار شد، بعد از پذیرایی و سخنرانی مدیر عامل، مشتریان با تکنولوژی پیشرفته این محصول پلاگین هیبرید آشنا شدند که به منظور سازگاری با محیط زیست از دو موتور الکتریکی در کنار یک موتور احتراقی استفاده می کند که در نهایت منجر به کاهش موثر مصرف سوخت و استفاده از انرژی پاک الکتریکی می شود.

مشتریان به عنوان یادگاری دیوار یادبود برند فونیکس و خودروی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید را امضا کردند و بعد از انداختن عکس یادگاری با مدیران شرکت و دریافت هدایایی، در خودروهای خود مستقر شده و از درگاهی که برای بدرقه در نظر گرفته شده بود, عبور کردند.

نگران شارژ باتری تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید نباشیداهدای یک شارژر همراه و نصب رایگان یک ایستگاه شارژ خانگی از جانب واحد HOME SERVICE فونیکس از مهم ترین اتفاقات این مراسم بود که دغدغه خریداران تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید را درباره چگونگی شارژ باتری این خودروها را از بین می برد و آن ها مشکلی از بابت تامین انرژی برقی و پاک خودروهای خود نخواهند داشت.

البته این نوع از خودروهای پلاگین هیبرید با توجه به فناوری پیشرفته خود به صورت خودکار در هنگام توقف با استفاده از موتور بنزینی و همچنین تبدیل انرژی اصطکاکی در حین ترمز کردن به انرژی برقی، اقدام به شارژ باتری می کنند و راهی سبز برای لذت بردن از سفر را فراهم می‌آورند خودروی پلاگین هیبرید تیگو 8 پرو اولین محصول مونتاژی در ایران است که با مصرف ترکیبی 1.5 لیتر در هر 100 کیلومتر با محیط زیست سازگار شده و کمترین میزان آلایندگی را در قیاس با خودروهای بنزینی تولید می‌کند و راهی برای تعامل بهتر با زمین و رسیدن به هوای پاک‌تر است.این خودروی لوکس که با فناوری‌های پیشرفته‌ای برای ایجاد راحتی و امنیت سرنشینان خود ترکیب شده است، همزمان قدرت و شتاب را هم برای مصرف کنندگان به ارمغان می‌آورد.

تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید در عین اینکه از انرژی پاک و سازگار با محیط زیست استفاده می‌کند، نسبت به سایر خودروهای موجود در بازار ایران از قدرت و شتاب بیشتری هم برخوردار است.

این خودرو 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور را با استفاده از دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی تولید می کند.در این خودرو از گیربکس پیشرفته‌ DHT استفاده شده که شامل حالت رانندگی برقی، حالت رانندگی ترکیبی و حالت رانندگی با موتور درون‌سوز است و می تواند باتری الکتریکی را در زمان حرکت یا توقف شارژ کند.

در صورتی که منبع انرژی موتور الکتریکی و بنزینی این خودرو کاملا پر باشد، می تواند تا 950 کیلومتر را بدون توقف پیمایش کند.تحویل تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید نه تنها نشان‌دهنده ورود برند فونیکس به عرصه خودروهای پلاگین هیبرید در ایران، بلکه نمادی از توجه به محیط زیست و تکنولوژی پیشرفته در صنعت خودروسازی است. تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید برای علاقه‌مندان به قدرت، سرعت و دوستی با محیط زیست بهترین گزینه است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی