پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارس خودرو

حضور پارس خودرو در نمایشگاه خودروی تبریز

در میان خودروسازانی که در نمایشگاه خودروی تبریز حضور دارند، پارس خودرو نیز به عنوان قدیمی ترین خودروساز خاورمیانه با محصولات جدید خود به تبریز آمده است.

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۱۳ دی ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

پارس خودرو به عنوان اولین خودروساز کشور با سابقه ای نزدیک به 7 دهه فعالیت در صنعت خودرو، در نمایشگاه خودروی تبریز دو خودروی جدید در غرفه دارد. این خودروساز که طی حدود دو دهه گذشته همواره محصولات اقتصادی و باکیفیتی را به تولید رسانده، در این نمایشگاه نیز دست پر ظاهر شده است.

سدان جدید سهند که مدتی است در لیست تولیدات پارس خودرو قرار دارد یکی از خودروهای جدید پارس خودرو است. این خودرو که در حقیقت به عنوان یک سدان اندازه کوچک خانوادگی تولی می شود، از موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری بهره می برد که با توجه به بهینه سازی های صورت گرفته می تواند تا 90 اسب بخار نیرو تولید کند.

پارس خودرو

همچنین کراس اور DL5 از دیگر خودروهای حاضر در غرفه پارس خودرو است که حدود یک ماه قبل اولین سری این محصولات به خریداران آن تحویل داده شد. این خودرو که در واقع با توجه به سری جدید واردات خودرو به کشور توسط پارس خودرو عرضه شده است، از نظر اندازه و طبقه بندی ر بازار شانه به شانه MVM X55 میزند.

این خودرو مجهز به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ است که می تواند 144 اسب بخار نیرو و 215 نیوتن متر گشتاور تولید کند. DL5 به گیربکس CVT مجهز شده و امکانات مناسبی از جمله، فرمان برقی، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، اتوهلد، نمایشگر میزان باد لاستیک ها، سنسور پارک، هشدار ترمز اضطراری، آینه های برقی مجهز به گرمکن و … در آن دیده می شود.

پارس خودرو

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی