پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Amarok V8 Passion Desert Edition

فولکس Amarok V8 Passion Desert Edition در راه ژنو

شرکت تیونر MTM به تازگی از جدیدترین محصول خود مدل تیونینگ شده فولکس Amarok V8 Passion Desert Edition ، برای نمایشگاه ژنو رونمایی کرد. MTM این خودرو را در همکاری با کمپانی DIRKS ساخته که شامل ویژگی هایی از قبیل گارد جلو، کاپوت صاف و بدون برجستگی، رینگ های 20 اینچی آلیاژی BBS، گلگیرهای عضلانی […]

javankhodro
یکشنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۴

شرکت تیونر MTM به تازگی از جدیدترین محصول خود مدل تیونینگ شده فولکس Amarok V8 Passion Desert Edition ، برای نمایشگاه ژنو رونمایی کرد.

MTM این خودرو را در همکاری با کمپانی DIRKS ساخته که شامل ویژگی هایی از قبیل گارد جلو، کاپوت صاف و بدون برجستگی، رینگ های 20 اینچی آلیاژی BBS، گلگیرهای عضلانی مشکی و برخی دیگر می شود.

فضای داخل اتومبیل در مقابل ظاهری با رنگ مات اختلاف داشته و یکپارچگی مشاهده نمی شود. در داخل MTM از دو جنس آلکانترا و چرم بهره گرفته که در برخی قسمت ها شاهد فیبرکربن نیز هستیم. وجود تجهیزاتی همچون سیستم سرگرمی با قابلیت ناوبری، ابزار اندازه گیری کمکی و گیرنده تلویزیونی در Amarok V8 Passion Desert Edition خالی از لطف نیست.

در زمینه پیشرانه اتومبیل به موتور 4.2 لیتری TDI هشت سیلندر با خروجی 410 اسب بخاری مجهزست. این موتور در کنار گیربکس Tiptronic هشت سرعته قرار می گیرد و می تواند 0 تا 100 را طی شش ثانیه سپری کرده و سقف سرعتی 149 مایلی داشته باشد.

در رابطه با عملکرد، وانت پیکاپ Amarok V8 Passion Desert Edition به سیستم تعلیق coilover مجهزست و یک سیستم ترمز عملکرد بالایی با دیسک های 16 اینچی در جلو و 14 اینچی در عقب شامل حال آن شده است.

MTM قیمت فولکس Amarok V8 Passion Desert Edition را 217 هزار دلار اعلام نمود و در نمایشگاه ژنو ماه مارس نیز به نمایش در می آید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی