پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرنام خودرو

چرا فرنام خودرو معتمد ترین مرکز خرید و فروش اقساطی خودرو شناخته شد؟

استقبال مردم از طرح‌های فروش اقساطی خودرو به دلایل متعددی از جمله قیمت بالای خودرو در کشور، مشکلات اقتصادی و پایین بودن قدرت خرید، تسهیل در خرید خودرو برای اقشار مختلف مردم و افزایش روند تولید خودرو در کشور اتفاق می‌افتد.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۸ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

امروزه با توجه به اینکه خودرو شخصی از یک کالای لوکس و تجملاتی به یک ضرورت تبدیل شده است، افراد به دنبال بهترین راه برای خرید یک خودرو مناسب می‌گردند.

به همین دلیل شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو با اقساطی بلند مدت یک گزینه عالی برای کسانی است که قصد تعویض ماشین فعلی یا خرید خودرو صفر دارند، اما از سرمایه کافی برخوردار نیستند.

با تبدیل قیمت بالای خودرو به چندین قسط ماهانه، امکان خرید خودرو به صورتی قابل قبول، برای افراد با درآمدهای مختلف ایجاد می‌شود. علاوه بر این مزیت مهم، طرح اقساطی باعث سرمایه‌گذاری افراد در دیگر بازارهای مالی می‌شود و حتی اگر موجودی برای خرید یک خودرو صفر کافی باشد، باز هم در شرایط اقتصادی که دچار تورم است استفاده از طرح‌هایی با عنوان فروش اقساطی خودرو با اقساطی بلند مدت منطقی‌تر و اقتصادی‌تر به نظر می‌رسد. خبر خوب اینکه امکان خرید خودروهای ایرانی و خارجی با بهترین شرایط هم اکنون از سوی فرنام خودرو (تماس با ما) فراهم شده است.

مزایای خرید اقساطی خودرو در قالب اقساط بلند مدت

خرید اقساطی خودرو می‌تواند مزایای فراوانی را به خریداران ارائه دهد. یکی از مهم‌ترین مزایای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو با اقساطی بلند مدت، پرداخت آسان هزینه تمام شده یک خودرو است. با قسط بندی مبلغ فروش خودرو، خریداران می‌توانند موجودی مالی خود را به طور موقت حفظ کنند و در عین حال به خرید خودرو بپردازند. علاوه بر این شرایط عرضه خودرو به شکل قسطی باعث می‌شود تعداد بیشتری از افراد بتوانند به خرید خودرو بپردازند و از این نظر برای فروشنده نیز سود خوبی به همراه دارد.

برای افرادی که قادر به پرداخت یکجا مبلغ خرید خودرو نیستند، اقساط به عنوان یک راهکار اقتصادی و مناسب در دسترس قرار می‌گیرد و آنان را قادر به خرید خودرو دلخواهشان می‌کند.

با استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو با اقساطی بلند مدت، ماشین در اختیار خریدار قرار می‌گیرد و او می‌تواند موجودی حساب خود را حفظ کند و در عین حال نیز از خودرو استفاده کند. بنابراین طرح قسطی فقط مختص اقشار کم درآمد نیست، بلکه سرمایه داران نیز می‌توانند در راستای سودآوری و سرمایه گذاری در طرح‌های قسطی که توسط فرنام خودرو (تماس با ما) ارائه شده است، شرکت کنند.

راهنمایی برای خرید اقساطی خودرو با قسط های طولانی

پیش از اینکه از روش فروش اقساطی خودرو با اقساطی بلند مدت بهره‌مند شوید، لازم است مواردی را در نظر بگیرید. نرخ سود، هزینه‌های اضافی، مدت زمانی که نقل و انتقال سند خودرو طول می‌کشد و نیز زمان تحویل خودرو را بررسی کنید. لازم است خریدار قبل از بستن قرارداد اقساطی، شرایط و موارد مندرج در قرارداد را به دقت مطالعه کرده و در صورت لزوم با کمک یک مشاور مالی، تصمیم بگیرد. برای انتخاب بهترین روش خرید اقساطی خودرو، مهم است که خریدار توانایی پرداخت مبالغ قسطی را در طول مدت قرارداد در نظر بگیرد تا جلوی بروز مشکلات مالی و عدم توانایی در پرداخت قسط‌ها در آینده گرفته شود.

فرنام خودرو

البته اگر شما متقاضی شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو با اقساطی بلند مدتهستید که توسط مراکز معتبر و صاحب نام مانند فرنام خودرو (تماس با ما) ارائه شده است، جای نگرانی وجود ندارد. زیرا قرارداد این مرکز کاملا واضح و شفاف است، زمان تحویل خودرو فوری است و سند ماشین به اندازه مبلغ پیش پرداخت به نام خریدار ثبت می‌شود.

راهکارهای مدیریت هزینه‌ها در خرید اقساطی خودرو با قسط های طولانی

اقساط طولانی معمولاً گزینه مناسبی برای خرید خودروهای گران قیمت هستند، اما تعداد اقساط بالا می‌تواند موجب افزایش هزینه‌های کلی شود. بنابراین لازم است تا راهکارهایی را در نظر بگیرید تا هزینه‌ها را مدیریت کنید. یکی از راهکارها این است که پیش از خرید خودرو، بازار را بررسی کنید و قیمت‌های متفاوت را مقایسه کنید. این بررسی به شما کمک می‌کند تا با بهترین قیمت در طرح فروش اقساطی خودرو با اقساطی بلند مدت شرکت کنید و بار مالی را کاهش دهید.

همچنین توصیه می‌شود قبل از اقدام به خرید، قسط ماهیانه را با درآمد خودتان مقایسه کنید. اگر قسط ماهیانه بیشتر از توانایی مالی شما است، بهتر است گزینه دیگری را انتخاب کنید. علاوه بر این توصیه می‌شود دقت کنید که مبلغ اقساط ثابت باشد، بدون هیچگونه افزایش در طول مدت قرارداد. بررسی کامل قرارداد و شرایط قسط‌ها می‌تواند از هزینه‌های ناخواسته جلوگیری کند. در کل یادتان باشد که همواره به بودجه خود دقت کنید و سپس بهترین طرح فروش اقساطی خودرو با اقساطی بلند مدت را انتخاب نمایید.

چرا فرنام خودرو معتمد ترین مرکز خرید و فروش اقساطی خودرو شناخته شد؟

اگر بنا باشد یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید و فروش اقساطی خودرو در ایران را نام ببریم، قطعا باید به فرنام خودرو (تماس با ما) اشاره کنیم؛ مرکزی که به عنوان یک مجموعه معتمد، معتبر و مطمئن در حوزه فروش اقساطی خودرو با اقساطی بلند مدت شناخته شده است و دلایل زیادی برای این عنوان وجود دارد.

نخست اینکه فرنام خودرو با چندین سال سابقه در این حوزه به عنوان یکی از مطمئن‌ترین مراکز خرید و فروش خودروهای اقساطی شناخته می‌شود. نکته دیگر اینکه طرح‌های انعطاف پذیری که فرنام خودرو به مشتریانش ارائه می‌دهد، باعث می‌شود اکثر افراد با هر توان مالی سراغ طرح‌های فروش اقساطی خودرو با اقساطی بلند مدت بروند و پای معامله با این مرکز بنشینند.

فرنام خودرو
فرنام خودرو به مشتریان خود امکان تعیین مدت زمان و نحوه پرداخت اقساط را می‌دهد و توافقات را بر اساس وضعیت درآمدی و نیازهای مشتریان تنظیم می‌کند. همچنین خدمات مشاوره صادقانه و کارشناسانه رایگان پیش از خرید خودرو باعث شده است تا این مرکز نزد کاربران همواره در جایگاهی متمایز قرار بگیرد. چنانچه قصد خرید خودروهای داخلی یا خارجی را دارید با مراکز فروش فرنام خودرو (تماس با ما) ارتباط برقرار نمایید.

ادرس: اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت) خیابان مدائن خیابان اخلاقی

شماره تماس :02177091218

منبع: فرنام خودرو

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی