پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ssangyong-tivoli-xlv-سانگ یانگ تیوولی ایکس ال وی

سانگ یانگ تیوولی XLV در رقابت شاسی بلندهای اروپایی

سانگ یانگ خودروسازی از  کره جنوبی است که همواره حضوری مداوم در بازار اروپا داشته است و حالا تصمیم گرفته با سانگ یانگ تیوولی XLV به رقابت با شاسی بلندهای اروپایی و البته گران قیمت بپردازد. خودروی جدید Tivoli XLV یک شاسی بلند بزرگتر و کاربردی تر است که گمان میرد بتواند مشتریان بیشتری را […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

سانگ یانگ خودروسازی از  کره جنوبی است که همواره حضوری مداوم در بازار اروپا داشته است و حالا تصمیم گرفته با سانگ یانگ تیوولی XLV به رقابت با شاسی بلندهای اروپایی و البته گران قیمت بپردازد.

خودروی جدید Tivoli XLV یک شاسی بلند بزرگتر و کاربردی تر است که گمان میرد بتواند مشتریان بیشتری را در اروپا جذب نماید. فاصله میان محورهای این محصول 2600 میلی متر است که 238 میلی متر بیشتر از قبل می باشد و لذا پس از ستون سوم فضای بیشتری برای قرارگیری بار ایجاد شده که به 720 لیتر می رسد.

ssangyong-xlv-shows-frankfurt-سانگ یانگ تیوولی ایکس ال وی

همچنین بزرگتر شدن قسمت عقبی باعث حجیم تر شدن ظاهر کلی خودرو شده و گمان می رود که فضای  بار آن بیش از خودروهای رقیبش در بازار باشد. این فضا را می توان با خواباندن صندلی های عقب نیز افزایش داد. به علاوه آن که در کف قسمت باریک تخته مناسب برای ثابت کردن اشیاء تعبیه شده است.

ssangyong-xlv-سانگ یانگ تیوولی ایکس ال وی

Tivoli XLV دارای یک موتور 1.6 لیتری بنزینی به توان 128 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتون متر است. البته یک موتور 1.6 لیتری دیزل به توان 115 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتون متر نیز برای آن در نظر گرفته شده که هر دو قابلیت نصب در کنار جعبه دنده های شش سرعته دستی و خودکار را دارند. این خودرو با ساختارهای دیفرانسیل جلو و یا دو دیفرانسیل عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی