پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بزرگترین فراخوان خودرو در ایران ، برای ۳۰ هزار MVM X55 Pro

فراخوان ۳۰‌هزار دستگاهی مدیران خودرو برای ام وی ام X55 پرو اعلام شد.

javankhodro
دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

بعد از گذشت چند روز از حادثه خرابی اکسل عقب خودروی ام‌وی‌ام ایکس۵۵ پرو‌ در‌ جاده قم به اصفهان و واژگونی و آسیب به یکی از سرنشینان، شرکت مدیران خودرو فراخوان تعویض رایگان اکسل عقب تمام خودروهای ایکس۵۵ پرو در سراسر کشور را صادر و ابلاغ کرد.

هرچند که این ایراد فقط برای یک پارت نامبر تولیدی (مشتمل بر تعداد بسیار اندک از این خودرو) است و شامل تمامی خودروهای مذکور نمی‌شود، اما چون امنیت و آسایش خاطر جامعه بزرگ مشتریان این شرکت جزو خطوط قرمز آنها به حساب می ‌آید، تصمیم گرفتند که فراخوان برای تمامی ۳۰هزار دستگاه X55 Pro در نظر گرفته شود.

ضمن آنکه مدیران‌خودرو متعهد شده است کلیه هزینه های درمانی تنها فرد آسیب دیده در این حادثه را پرداخت کند و یک دستگاه خودرو‌ی نو‌ از همان مدل به عنوان جایگزین به وی تحویل دهد.

حال ماجرا چه بوده است؟

سریعا بعد از حادثه، تیم ویژه ای مسئول رسیدگی همه جانبه فنی شدند. البته تشخیص دقیق دلایل فنی حادثه و تعیین ارکان دخیل در آن، فرایندی زمان‌بر است و نمی‌توان به سرعت به جواب و نتیجه قطعی رسید، اما به اذعان مالک خودرو، چندی قبل این خودرو دچار تصادف از ناحیه عقب شده که در خارج از شبکه نمایندگی (تعمیرگاه های متفرقه) اقدام به تعمیر و بازسازی ناحیه حادثه دیده کرده اند.

مع الوصف مدیران خودرو از بابت تامین آسایش خاطر مشتریان پر‌تعداد خود،  برنامه ریزی برگزاری این فراخوان را به صورت گسترده کرده است. این قطعه و مجموعه قطعات مرتبط با آن در شبکه نمایندگان خدمات سراسر کشور تامین شده تا تمام مالکان این مدل خودرو با مراجعه به نمایندگی‌ها، اکسل عقب خودروی آنها مورد بررسی فنی و ایمنی قرار بگیرد و در صورت نیاز به صورت کاملا رایگان در طرح فراخوان، مجموعه اکسل ایکس۵۵ پرو آنها تعویض شود.

جزئیات برگزاری فراخوان بزرگ ایکس 55 پرو

این فراخوان با هدف کسب رضایت حداکثری مشتریان برگزار شده و جزئیات آن به شرح زیر است:
• مدت زمان اجرای طرح 20 روز از مورخ 1403/02/18 الی 1403/03/06 خواهد بود.
• روزهای جمعه روز کاری برای تمامی نمایندگان می باشد.
• ساعات کاری اجرای طرح مذکور از ساعت 08:00 الی 20:00 هر روز خواهد بود.
• تمامی نمایندگان ام وی ام و فونیکس مشمول طرح خواهند بود.
• این طرح کاملاً رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای نباید از مشتریان دریافت گردد.
• تمامی خودروهای ایکس 55 پرو مشمول طرح بوده و بررسی مربوطه باید صورت گیرد.
لازم است تمامی خودروهای مشمول طرح در همان روز پذیرش بررسی و در صورت عدم وجود مشکل ایمنی نسبت به تحویل خودرو به مشتریان اقدامات لازم صورت گیرد.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی