پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

miura sv

لامبورگینی و معرفی Miura SV کلاسیک بازسازی شده

50 سال قبل یعنی سال 1966، شرکت لامبورگینی به معرفی خودروی سوپراسپرت Miura پرداخت. حال در این بین بخش PoloStorico لامبورگینی تصمیم گرفت به مناسب پنجاهمین سالگرد این اتومبیل کلاسیک را بازسازی نماید. البته بخش PoloStorico مدل SV خودروی Miura را که در نمایشگاه ژنو سال 1971 معرفی شد، مورد بازسازی قرار داد. لامبورگینی همیشه […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

50 سال قبل یعنی سال 1966، شرکت لامبورگینی به معرفی خودروی سوپراسپرت Miura پرداخت. حال در این بین بخش PoloStorico لامبورگینی تصمیم گرفت به مناسب پنجاهمین سالگرد این اتومبیل کلاسیک را بازسازی نماید. البته بخش PoloStorico مدل SV خودروی Miura را که در نمایشگاه ژنو سال 1971 معرفی شد، مورد بازسازی قرار داد.

لامبورگینی همیشه خودروهای قدرتمند خود را با پسوند SV همراه می سازد. این مدل بازسازی شده به شماره شاسی 4846 بوده و ترکیبی از قطعات Miura S و مدل های SV بعدیست.

بدنه ای با رنگ سبز و فضای داخلی به رنگ قهوه‌ای مایل به زرد همراه با بهینه سازی موتور از جمله تغییرات Miura SV محسوب می شود. لامبورگینی اعلام نمود برای القای حس پنجاه سال قبل سعی کرده از اسناد تاریخی کمک گیرد. لامبورگینی Miura SV را اوایل این ماه در جزیره Amelia فلوریدا معرفی کرد.

متاسفانه این کمپانی ایتالیایی قصد نداشته خودرو را به فروش برساند و متعلق لامبورگینیست.

منبع: theverge

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی