پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتشار تصویر رندر شده از نیسان میکرا 2017

به تازگی تصویر رندر شده جدیدی از نسل بعدی نیسان میکرا منتشر شده که قرار است در نمایشگاه پاریس سال 2016 رونمایی شود. گفته می شود نیسان قصد داشته جایگزین برای میکرا معرفی کند که یک برند جدید نیز محسوب خواهد شد. انتظار می رود این مدل نمونه مشابه خودروی مفهومی Sway concept باشد که طراحی […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۶ فروردین ۱۳۹۵

به تازگی تصویر رندر شده جدیدی از نسل بعدی نیسان میکرا منتشر شده که قرار است در نمایشگاه پاریس سال 2016 رونمایی شود. گفته می شود نیسان قصد داشته جایگزین برای میکرا معرفی کند که یک برند جدید نیز محسوب خواهد شد.

انتظار می رود این مدل نمونه مشابه خودروی مفهومی Sway concept باشد که طراحی جذابی دارد. براساس تصاویر جاسوسی قبل، مدل از گلگیرهای عضلانی و قوس دار، جلو پنجره V شکل و چراغ های کشیده LED  برخوردارست.

تصاویری از فضای داخلی میکرا 2017 در دسترس نیست اما گفته شده نیسان می خواهد از فناوری های روز و بهترین مواد در ساخت فضای داخلی نسل جدید میکرا به کار گیرد.

انتظار می رود نسل بعدی نیسان میکرا بتواند رقیبی سرسخت برای فورد فیستا با فروش 313 هزار دستگاهی سال 2015 باشد. به احتمال بسیار خودروی کوچک جدید نیسان از موتورهای سه و چهار سیلندر توربوشارژی بهره خواهد برد.

نیسان میکرا 2017 توسط رنو در کارخانه Flins پاریس مونتاژ خواهد شد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی