پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان

احتمال پشتیبانی از اتومبیل‌های‌الکتریکی اسپرت توسط پلتفرم ماژولار جدید نیسان

شرکت نیسان مدت ها قبل اعلام کرد که قصد نداشته اتومبیل های الکتریکی اسپرتی براساس اتومبیل مفهومی radical BladeGlider تولید نماید. شاید خبری از چنین اتومبیلی نباشد اما نباید تولید اتومبیل الکتریکی اسپرت توسط نیسان را غیرممکن دانست. این کمپانی ژاپنی برروی یک پلتفرم ماژولار جدیدی مشغول به کارست که می تواند از اتومبیل الکتریکی پشتیبانی […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

شرکت نیسان مدت ها قبل اعلام کرد که قصد نداشته اتومبیل های الکتریکی اسپرتی براساس اتومبیل مفهومی radical BladeGlider تولید نماید. شاید خبری از چنین اتومبیلی نباشد اما نباید تولید اتومبیل الکتریکی اسپرت توسط نیسان را غیرممکن دانست.

این کمپانی ژاپنی برروی یک پلتفرم ماژولار جدیدی مشغول به کارست که می تواند از اتومبیل الکتریکی پشتیبانی کند و به گفته شیرو ناکامورا مدیرعامل بخش طراحی نیسان، پلتفرم مورد اشاره می تواند برای یک اتومبیل الکتریکی اسپرت به کار گرفته شود.

ناکامورا در گفتگویی با Auto Express بیان داشت:

ما نمی خواهیم اتومبیل های الکتریکی خود را محدود به لیف کنیم. ما یک تولیدکننده برتر اتومبیل الکتریکی هستیم، بنابراین نباید محدود به یک نمونه باشیم و بایستی مدل های بیشتری روی کار آوریم.

علاوه بر یک اتومبیل الکتریکی اسپرت ناکامورا احتمال تولید یک کراس اوور الکتریکی را نیز داده است. به گفته ناکامورا اتومبیل الکتریکی روزهای اولیه خود را سپری می کنند و ما در پنج سال گذشته شاهد تعداد محدودی خودروی الکتریکی بودیم. در آن زمان تسلا موتورز که اخیرا مدل 3 را معرفی کرد برای خود کراس اووری داشت و انتظار می رود مدل بعدی یک رودستر باشد.

تسلا تاکنون 325 هزار دستگاه مدل 3 پیش فروش کرده و لیف که 5 سال قبل راهی بازار شد تنها 200 هزار دستگاه فروش داشته است.

منبع: motorauthority

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی