پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و از هدست HTC Vive برای توسعه اتومبیل خود بهره می‌گیرد

هدست واقعیت مجازی امروزه به عنوان یک سرگرمی شناخته می شود و می توان برای کارهایی چون انجام بازی یا مشاهده فیلم از آن استفاده کرد. حال به نظر می رسد کمپانی ب ام و قصد داشته از هدست واقعیت مجازی استفاده دیگری برده و در توسعه اتومبیل خود بهره گیرد. به گفته این کمپانی […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

هدست واقعیت مجازی امروزه به عنوان یک سرگرمی شناخته می شود و می توان برای کارهایی چون انجام بازی یا مشاهده فیلم از آن استفاده کرد. حال به نظر می رسد کمپانی ب ام و قصد داشته از هدست واقعیت مجازی استفاده دیگری برده و در توسعه اتومبیل خود بهره گیرد.

به گفته این کمپانی باواریایی، در آینده شرکت ب ام و از هدست واقعیت مجازی HTC Vive در فرآینده توسعه اتومبیل استفاده می کند. ب ام و افزود در گذشته نیز کمپانی ها قصد داشتند به بهره گیری از واقعیت مجازی بپردازند اما این دستگاه به صورت عمومی دردسترس قرار نداشت.

اما حال هدست هایی چون HTC Vive برای بازار انبوهی طراحی شدند و می توان در فرآیند توسعه محصولی از آنها بهره گرفت. اما ب ام و چگونه می‌خواهد هدست را به کار گیرد:

“به لطف این گجت ها توسعه دهندگان قادرند انعطاف پذیری بالایی در توسعه اتومبیل داشته باشند، به شکلی که هر کاری در دنیای مجازی ممکن است و می توان به سرعت طرح مورد نظر را آزمایش کرد. همچنین توسعه دهندگان می توانند با هدست های 3D در دفتر خود از سراسر جهان ایده را با سایر توسعه دهندگان اشتراک گذاری کرده و در نهایت به نتیجه کاری مورد نظر دست یابند.”

انتظار می رود در آینده فناوری های مشابه دیگری روی کار آمده و تولیدکنندگان از آن استفاده کنند.

منبع: ubergizmo

برچسب‌ها : HTC Viveاتومبیلب ام و

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی