پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدل 3

تعداد پیش خرید تسلا مدل 3 به 400 هزار دستگاه رسید

تسلا از دو هفته قبل پیش فروش مدل 3 را آغاز نمود و تاکنون توانسته با حجم بالایی از سفارشات رو به رو باشد. با گذشت هفته نخست ایلان ماسک خبر از پیش خریدی 325 هزار دستگاهی داده بود که تقریبا بیش از ظرفیت تولید تسلا تلقی می شد. همچنان که می گذرد تعداد پیش […]

javankhodro
جمعه - ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

تسلا از دو هفته قبل پیش فروش مدل 3 را آغاز نمود و تاکنون توانسته با حجم بالایی از سفارشات رو به رو باشد. با گذشت هفته نخست ایلان ماسک خبر از پیش خریدی 325 هزار دستگاهی داده بود که تقریبا بیش از ظرفیت تولید تسلا تلقی می شد.

همچنان که می گذرد تعداد پیش خریدها بیشتر نیز می گردد و انتظار می رود با گذشت چند هفته تسلا با تعداد بالایی از سفارشات رو به رو گردد. حال به تازگی Diarmuid O’Connell از مدیران تسلا در گفتگویی با Electrek اعلام کرد تعداد پیش خریدها با گذشت 2 هفته به 400 هزار دستگاه رسید.

مدل 3 به دلیل قیمت مقرون به صرفه در بین اتومبیل های الکتریکی توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کرده و تعداد پیش خرید بالایی را به دنبال داشته باشد.

مدل 3 قادرست محدوده 344 کیلومتری را پوشش دهد و 0 تا 100 را طی کمتر از 6.0 ثانیه سپری می کند. مدل 3 همچنین دارای صفحه نمایش لمسی شناور 15 اینچی که گفته می شود توسط ال جی توسعه یافته، است.

تسلا قصد داشته مدل 3 را اواخر 2017 به مشتریان تحویل دهد.

منبع: motorauthority

برچسب‌ها : تسلاسدانمدل 3

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی