پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آذریوردسال

آشنایی با هوندا های جدید در شوروم مرکزی آذریوردسال

شوروم مرکزی آذریوردسال، نماینده هوندا در ایران افتتاح شد.

javankhodro
شنبه - ۸ دی ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

شرکت آذریوردسال نماینده فروش و خدمات پس از فروش هوندا در ایران، به تازگی شوروم مرکزی خود را در تهران، کیلومتر 19 جاده مخصوص کرج افتتاح کرده است. این اقدام در راستای اهداف توسعه محور آذریوردسال صورت گرفته و پیش از این مرکز خدمات پس از فروش آن در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان مشغول به فعالیت شده است.

در این شوروم تمام مدل های جدید هوندا اعم از خودروهای سامانه عادی و سامانه جانبازان در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است تا متقاضیان بتوانند از نزدیک با آنها آشنا شوند.

آذریوردسال

هوندا سیویک

این هوندا سیویک در واقع نسل یازدهم سیویک به حساب می آید. سیویک پر فروش ترین مدل هوندا در تاریخ است که ایرانی ها در دهه 90 میلادی خاطرات زیادی با آن داشته اند. از یک موتور 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می برد که قادر است 180 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور تولید کند و از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل کند. این ترکیب برای هوندا سیویک شتابی در حدود 8 ثانیه فراهم می کند که نشانگر یک خودروی پرشتاب و جوان پسند است.

هوندا سیویک

طراحی داخل کابین سیویک به گونه ای است که حس مکانیکال در آن وجود دارد و این لازمه یک خودروی اسپرت است. یعنی همه چیز دیجیتالی نشده و حس و حال بهتری برای رانندگی اسپرت فراهم می کند. نکته جالب در طراحی داشبورد، استفاده از طرح لانه زنبوری روی دریچه های تهویه مطبوع همراه با اهرم های استوانه ای فلزی برای باز و بسته کردن آن است که به نوعی آن را منحصر به فرد کرده است.

هوندا سیویک

۸ کیسه هوا، رادار خط‌ خوان، ترمز اضطراری، سانروف برقی، تهویه اتوماتیک، و نمایشگر لمسی بخشی از امکانات رفاهی سیویک هستند. هوندا سیویک قدری بزرگتر از نسل های قبلی خود شده و اندازه آن از هوندا سیتی بزرگتر و از هوندا آکورد کوچکتر است. بنابراین می توان آن را یک خودروی خانوادگی نیز نامید.

هوندا سیویک عادی در سامانه فروش عادی عرضه می شود، اما نسخه تایپ R آن (که تا یک ماه آینده ترخیص می شود و به شوروم می آید) ، در سامانه ویژه جانبازان عرضه خواهد شد.

هوندا CRV هیبریدی

هوندا CRV قبلا تا سال 2016 در ایران عرضه شده بود. اما حالا بعد از 8 سال غیبت نسل جدید آن در نسخه هیبریدی به بازار عرضه شده (البته این خودرو در سامانه جانبازیست). طراحی آن کماکان اصالت خود را حفظ کرده اما دچار به روز رسانی شده و با سلیقه مشتری ایرانی جفت و جورتر از نسل های قبلی شده است.

هوندا CRV

هوندا CRV  یک کراس اوور AWD یا چهارچرخ محرک است. این خودرو از یک موتور بنزینی 2 لیتری تنفس طبیعی با 148 اسب بخار و یک موتور الکتریکی با 184 اسب بخار بهره می برد که ترکیب این 2 موتور قدرت را از طریق یک گیربکس E-CVT به هر چهار چرخ منتقل می کند.

هوندا CRV

دوربین ۳۶۰ درجه، گرمکن و سردکن صندلی‌ها، سیستم صوتی BOSE،  کروز کنترل تطبیقی، کیسه‌ های هوای چندگانه، سیستم بازیافت انرژی از طریق ذخیره نیروی حرکت در سرازیری و ترمزگیری، و رادار حرکت بین خطوط بخشی از امکانات CRV هستند که این خودرو را کاملا ایده آل می کنند.

طراحی داخل کابین تا حدی شبیه سیویک است، در بخش پایین کنسول میانی، شارژر وایرلس اضافه شده و البته دسته دنده عادی، جای خود را به دکمه های تعویض دنده داده است.

هوندا CRV

هوندا HRV

هوندا HRV یک کراس اوور با فرمت کوپه ای شکل در انتهای بدنه است ، به این مدل کراس اوور ساب کامپکت نیز گفته می شود. چهره ای آشنا دارد که نسخه هیبریدی آن توسط شرکت آذریوردسال به بازار عرضه می شود. (در سامانه عادی).

هوندا HRV

از یک موتور بنزینی 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 106 اسب بخار قدرت و 131 نیوتن متر گشتاور همراه با یک موتور الکتریکی 131 اسب بخاری و 253 نیوتن متری بهره می برد که مجموع این توان از طریق یک گیربکس E-CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. بنابراین با یک شاسی بلند با محور محرک جلو طرف هستیم. طراحی خارجی آن جوان پسند است و البته به دلیل فاصله زیاد بین دو محور، فضای مطلوبی برای سرنشینان عقب و جلو فراهم شده است.

هوندا HRV

طراحی داخلی HRV بوی محافظه کاری می دهد! طراحی ساده همراه با حفظ اصالت ژاپنی که زرق و برق خودروهای چینی را ندارد. ۶ کیسه هوا، کروز کنترل تطبیقی، گرمکن فرمان و صندلی‌ها و اپل کارپلی مهمترین امکانات HRV هستند.

داخل هوندا HRV

نشانی شوروم مرکزی آذریوردسال: تهران، کیلومتر 19 جاده مخصوص کرج، نبش خیابان الیاسام

وبسایت آذریوردسال: https://azeryurdsal.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی