پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

N-Largo S

N-Largo S در لباس فراری اف 12 برلینتا با موتور 781 اسب بخاری

شرکت Novitec Rosso به تازگی خودروی اسپرت N-Largo S را رونمایی کرد. این اتومبیل براساس فراری اف 12 برلینتا بوده از کیت فیبرکربنی widebody یا همان عریض برخوردارست که شامل گلگیرهای عضلانی و هواکش های مناسب می شود. N-Largo S همچنین به دامنه آیرودینامیکی ، اسپیولر سقفی و یک اسپیولر عقب فیبرکربنی مجهزست. از دیگر ویژگی های ظاهری N-Largo […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت Novitec Rosso به تازگی خودروی اسپرت N-Largo S را رونمایی کرد. این اتومبیل براساس فراری اف 12 برلینتا بوده از کیت فیبرکربنی widebody یا همان عریض برخوردارست که شامل گلگیرهای عضلانی و هواکش های مناسب می شود.

N-Largo S همچنین به دامنه آیرودینامیکی ، اسپیولر سقفی و یک اسپیولر عقب فیبرکربنی مجهزست. از دیگر ویژگی های ظاهری N-Largo S می توان به آینه ها بغل هایی با پوشش فیبرکربنی، رینگ های 21/22 اینچی آلیاژی با لاستیک های Pirelli P Zero، کاهش 1.6 اینچی ارتفاع بدنه و سیستم تنظیم ارتفاع تا سایز 1.6 اینچی اشاره داشت.

در زیر کاپوت Novitec Rosso از موتور 12 سیلندر 6.3 لیتری با ECU بهینه شده بهره گرفته که در کنار سیستم اگزوز چهارگانه می تواند خروجی 781 اسب بخاری داشته باشد.

N-Largo S می تواند 0 تا 100 را طی 3 ثانیه سپری کرده و به سقف سرعتی 347 کیلومتر برساعتی دست یابد. Novitec Rosso تنها 11 دستگاه از این خودرو تولید خواهد کرد و قیمت نامشخص باقی ماند.

منبع: Motor1.com

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی