پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کاین پلاتینیوم ادیشنی

پورشه کاین پلاتینیوم ادیشنی رونمایی شد

شرکت پورشه به تازگی کاین پلاتینیوم ادیشنی جدیدی را معرفی کرد. این مدل اواخر سال جاری به فروش خواهد رسید و شامل ویژگی هایی چون رنگ مشکی براق بیرونی و رینگ های 20 اینچی RS Spyder آلیاژی می شود. مدل پلاتینیوم ادیشنی با تجهیزات استاندارد اضافی چون کاهش نور در آینه دید عقب، شیشه عقب مشکی […]

javankhodro
پنجشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت پورشه به تازگی کاین پلاتینیوم ادیشنی جدیدی را معرفی کرد. این مدل اواخر سال جاری به فروش خواهد رسید و شامل ویژگی هایی چون رنگ مشکی براق بیرونی و رینگ های 20 اینچی RS Spyder آلیاژی می شود.

مدل پلاتینیوم ادیشنی با تجهیزات استاندارد اضافی چون کاهش نور در آینه دید عقب، شیشه عقب مشکی و یک سیستم کمک پارک همراست. از دیگر ویژگی های آن فرمان برقی حساس به سرعت و چراغ های جلوی زنون با سیستم نوری پویا پورشه محسوب می شود.

در فضای داخلی تغییرات محدود است اما می توان شاهد صندلی های چرمی با روکش میانی از جنس آلکانترا، سیستم سرگرمی  Porsche Communication Management system، سیستم صوتی Bose و لوگوی Platinum Edition در جای جای خودرو اشاره داشت.

پورشه در این شاسی بلند قدرتمند از موتور 3.0 لیتری شش سیلندر با خروجی 262 اسب بخاری و در مدل هیبریدی با موتور ترکیبی 3.0 لیتری شش سیلندر با یک موتور الکتریکی بهره گرفته است. مشتریان آمریکایی می توانند مدلی را با موتور 3.6 لیتری شش سیلندر با خروجی 300 اسب بخاری تهیه کنند.

کاین پلاتینیوم ادیشنی در ایالات متحده 65 هزار دلار و مدل هیبریدی آن 81 هزار دلار خواهد بود.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی