پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تایید در کار بودن اتومبیل الکتریکی با محدوده 360 کیلومتری توسط فورد

فورد قرار است فوکوس الکتریکی 2017 را با محدوده 160 کیلومتری عرضه نماید و این درحالی بوده که مدل فعلی تنها محدوده 121 کیلومتری را پوشش می دهد. با این حال در کنار قیمتی مشابه در برابر اتومبیل های الکتریکی شورولت Bolt و تسلا مدل 3، رقیبی همسان خواهد بود. فورد در زمینه الکتریکی شاید محصولات متنوعی […]

javankhodro
شنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

فورد قرار است فوکوس الکتریکی 2017 را با محدوده 160 کیلومتری عرضه نماید و این درحالی بوده که مدل فعلی تنها محدوده 121 کیلومتری را پوشش می دهد.

با این حال در کنار قیمتی مشابه در برابر اتومبیل های الکتریکی شورولت Bolt و تسلا مدل 3، رقیبی همسان خواهد بود. فورد در زمینه الکتریکی شاید محصولات متنوعی نداشته باشد اما وعده داده تا سال 2020 بیش از 13 مدل را راهی بازار سازد.

یکی از مدل ها در بین 13 مدل قادرست رقیبی سرسخت در برابر شورولت Bolt و تسلا مدل 3 محسوب شود. مدیرعامل کمپانی Mark Fields در طی کنفرانس گزارش مالی سه ماهه نخست 2016، بیان داشت که اتومبیل الکتریکی با محدوده 360 کیلومتری در کار است.

فورد الکتریکی

زمانی که از او در این زمینه پرسشی شد وی پاسخ داد:

مشخص است که ما محصولی را در دست توسعه داریم.

نخستین بار یکی از مدیران فورد به رقیبی قدرتمند در برابر شورولت Bolt و تسلا مدل 3 اشاره داشت و متاسفانه حال Mark Fields درباره زمان معرفی آن هیچ تاریخی را مشخص نکرد.

به گفته شایعات، اتومبیل جدید مدل E نام خواهد داشت و اواخر دهه جاری در مکزیک به تولید خواهد رسید. براساس شایعات، این اتومبیل بر روی پلتفرم نسل بعدی  C-Max و فوکوس قرار می گیرد.

منبع: motorauthority.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی