پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کرایسلر

گوگل و فیات کرایسلر اعلام همکاری کردند

شرکت گوگل و فیات کرایسلر به تازگی اعلام همکاری کردند و از نخستین همکاری آن ساخت 100 اتومبیل هیبریدی با فناوری خودران Pacifica کرایسلر بود. این گزارش در صبح امروز منتشر شدند و دو شرکت اعلام نمودند با همکاری یکدیگر به تولید خودروهای خودران خواهند پرداخت. گوگل برای نخستین باری بوده که با کمپانی اتومبیل سازی […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت گوگل و فیات کرایسلر به تازگی اعلام همکاری کردند و از نخستین همکاری آن ساخت 100 اتومبیل هیبریدی با فناوری خودران Pacifica کرایسلر بود.

این گزارش در صبح امروز منتشر شدند و دو شرکت اعلام نمودند با همکاری یکدیگر به تولید خودروهای خودران خواهند پرداخت. گوگل برای نخستین باری بوده که با کمپانی اتومبیل سازی بزرگی همکاری دارد و نخستین اتومبیل های حاصل این همکاری کرایسلر Pacifica هیبریدی بوده که از اواخر سال 2016 وارد بازار می شوند.

باتوجه به شرح فیات کرایسلر، این کمپانی ابتدا 100 مینی ون Pacifica را تولید کرده و در اختیار گوگل قرار می دهد تا به این فناوری مجهز گردد. توسعه اتومبیل در مقعر Auburn Hills فیات کرایسلر که جنوب شرقی میشیگان واقع است، انجام می گیرد.

پس از این مقعر Pacifica هیبریدی در مرکز تست کالیفرنیا گوگل تحت آزمایش قرار گرفته و پس از آن راهی جاده ها می شود. گوگل در حال حاضر اتومبیل‌های خود را در شهرهای آستین/ تگزاس، کرکلند/واشنگتن، مانتین ویو/ کالیفرنیا و فونیکس/آریزونا تحت تست قرار داده است.

منبع: motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی