پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لینکلن

سیستم روئیت در شب، کار جدید لینکلن کنتیننتال

شرکت لینکلن به تازگی اعلام نمود که اتومبیل های سدان فول سایز کنتیننتال جدید به سیستم روئیت در شب که موجب روشن شدن چراغ دستگیره‌های درب و نمایش دادن لوگوی لینکلن در روی زمین می شود، مجهز خواهند شد. با افزودن چنین سیستمی صاحبان به لوکس بودن کنتیننتال پی خواهند برد و جلوه زیبایی به […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت لینکلن به تازگی اعلام نمود که اتومبیل های سدان فول سایز کنتیننتال جدید به سیستم روئیت در شب که موجب روشن شدن چراغ دستگیره‌های درب و نمایش دادن لوگوی لینکلن در روی زمین می شود، مجهز خواهند شد.

با افزودن چنین سیستمی صاحبان به لوکس بودن کنتیننتال پی خواهند برد و جلوه زیبایی به آن می دهد. این نور گذشته از نمایش دادن لوگوی لینکلن، در تاریکی کمک خواهد کرد تا افراد از وجود چاله آب یا هر چیز دیگری در نزدیکی درب با خبر شوند.

لینکلن

گذشته از این چراغ LED، چراغ هایی در پشت درب به کار گرفته شد که آنها نیز در نورانی کردن محیط اتومبیل نقش بسزایی دارند. به گفته لینکلن این سیستم پس از استارت اتومبیل خاموش می شود.

لینکلن به کنتیننتال جدید خود بسیار امیدوارست و انتظار داشته که این اتومبیل فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. لینکلن می گوید مرسدس E-Class و آئودی A6 اگرچه جز رقبای این مدل هستند اما ارزان بوده و جذابیت کمتری دارند.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود کنتیننتال جدید لینکلن چه بازخوردی در بازار خواهد داشت.

منبع: motorauthority

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی