پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لندکروزر 70

بزودی تولید تویوتا لندکروزر 70 به پایان می رسد

به نظر می رسد کمپانی های اتومبیل سازی کم کم قصد داشته خودروهای قدیمی خود را از رده خارج کرده و به تولید آنها پایان دهند. یکی از این شرکت‌ها لندروور بوده که اخیرا به تولید دیفندر پس از سه دهه پایان داد. حال نوبت به تویوتا رسیده تا تولید لندکروزر 70 را به پایان […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

به نظر می رسد کمپانی های اتومبیل سازی کم کم قصد داشته خودروهای قدیمی خود را از رده خارج کرده و به تولید آنها پایان دهند. یکی از این شرکت‌ها لندروور بوده که اخیرا به تولید دیفندر پس از سه دهه پایان داد.

حال نوبت به تویوتا رسیده تا تولید لندکروزر 70 را به پایان رساند، خودروی شاسی بلندی که از سال 1984 تولیدش آغاز شد. اگرچه این اتومبیل در طول سالها تغییر چهره داده اما همیشه همانند نسخه اصلی بود.

این اتومبیل در حال حاضر محدود به چند بازار از جمله استرالیا می باشد. گرگ گاردنر از مدیران تویوتا به تازگی در گفتگویی با Motoring بیان کرد لندکروزر 70 طی 5 سال آینده مرحله به مرحله تولید آن پایان خواهد یافت.

او گفته است:

در حال حاضر هیچ جانشینی برای لندکروزر 70 در نظر گرفته نشده و احتمالا پنج سال آینده پایان عمر آن خواهد بود.

هایلوکس از پیکاپ های مدرن تویوتا به شمار رفته که بعیدست برای لندکروزر  70 یک جایگزین باشد. با اینکه تویوتا مدل های متنوعی از لندکروزر را ارائه داد اما یک چنین مدلی می تواند برای محیط های سخت به کار آید.

منبع: motorauthority

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی