پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آشکار شدن مدل کروک LX 570 لکسوس در یکی از نمایشگاه های اتومبیل دبی

به تازگی مدل کروک اتومبیل شاسی بلند LX 570 لکسوس در یکی از نمایشگاه های خودرو دبی مشاهده شد. باتوجه به گزارش، این اتومبیل قیمتی 353 هزار دلاری داشته و یک مدل صرف محسوب می شود. مشخص نیست کدامیک از شرکت ها سقف LX 570 را به این شکل درآورده اما احتمال کمپانی امریکایی Newport دست به انجام […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

به تازگی مدل کروک اتومبیل شاسی بلند LX 570 لکسوس در یکی از نمایشگاه های خودرو دبی مشاهده شد. باتوجه به گزارش، این اتومبیل قیمتی 353 هزار دلاری داشته و یک مدل صرف محسوب می شود.

مشخص نیست کدامیک از شرکت ها سقف LX 570 را به این شکل درآورده اما احتمال کمپانی امریکایی Newport دست به انجام چنین کاری زده است. شرکتی که در گذشته وظیفه تبدیل کردن رنج روور به مدل کروک را داشته است.

لکسوس LX 570-

به نظر می رسد تغییرات بسیاری در این مدل با مدل اصلی وجود نداشته به جز حذف سقف و برخی از قسمت های بدنه. تمامی چهار درب لکسوس LX 570 باقی مانده و سقف پارچه ای تمامی اتاق را پوشش می دهد.

تاکنون شرکت های محدودی شاسی بلند خود را به یک مدل کروک تبدیل کردند. از جمله این شرکت ها می توان به نیسان و اتومبیل مورانو  CrossCabriolet، لندروور و رنج روور Evoque کانورتیبل اشاره داشت.

با این حال بعیدست تویوتا مدل کروکی از لکسوس LX 570 را ارائه دهد و این عمل نیز یک سفارشی سازی بیش نیست.

منبع: motorauthority.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی