پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فروش 50 هزار دستگاه نیسان لیف در انگلستان

شرکت نیسان به مناسبت فروش 50 هزار دستگاه اتومبیل الکتریکی لیف در بریتانیا به برگزاری جشنی پرداخت. چنین فروشی برای اتومبیلی چون لیف که ظاهر نه چندان جذابی داشته، قابل توجه است. این اتومبیل در کارخانه ژاپنی ساندرلند انگلستان نیسان به تولید می رسد. پنجاه هزارمین دستگاه لیف یک مدل نقره ای رنگ بوده که به […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت نیسان به مناسبت فروش 50 هزار دستگاه اتومبیل الکتریکی لیف در بریتانیا به برگزاری جشنی پرداخت. چنین فروشی برای اتومبیلی چون لیف که ظاهر نه چندان جذابی داشته، قابل توجه است. این اتومبیل در کارخانه ژاپنی ساندرلند انگلستان نیسان به تولید می رسد. پنجاه هزارمین دستگاه لیف یک مدل نقره ای رنگ بوده که به یک مشتری فرانسوی فروخته شد.

کارخانه انگلستان نیسان از سال 2013 تولید لیف را آغاز کرد و در حال حاضر این اتومبیل را به 23 بازار جهانی عرضه می کند. از بزرگترین ویژگی های مدل 2016 لیف می توان به باتری لیتیوم یونی 30 کیلوواتی اشاره داشت. مدل اروپایی لیف قادرست محدوده 250 کیلومتری را پوشش دهد اما مدل ایالات متحده تنها 172 کیلومتر را پوشش می دهد. نسل دوم لیف در سال گذشته به عنوان یک نمونه مفهومی معرفی شد.

به گفته کارلوس گون یکی از مدیران نیسان، نسل جدید لیف قادرست محدوده 400 کیلومتری را پوشش دهد که رقیبی برای تسلا مدل 3 و شورولت بولت خواهد بود. احتمالا نیسان نسل جدید لیف را اواخر 2016 یا اوایل 2017 معرفی می کند.

منبع: motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی