پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اف جی

پایان تولید تویوتا اف جی در آگوست

شرکت تویوتا به تازگی اعلام نمود که تولید خودروی شاسی بلند اف جی کروزر در آگوست امسال به پایان می رسد. افی جی کروزر همچنان در برخی بازارها طرفداران بسیاری داشته و به فروش می رسد. این خودرو در نمایشگاه دیترویت سال 2005 معرفی شد و در ساختار شباهتی به مدل قبل آن یعنی  FJ40 Land Cruiser […]

javankhodro
جمعه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت تویوتا به تازگی اعلام نمود که تولید خودروی شاسی بلند اف جی کروزر در آگوست امسال به پایان می رسد. افی جی کروزر همچنان در برخی بازارها طرفداران بسیاری داشته و به فروش می رسد.

این خودرو در نمایشگاه دیترویت سال 2005 معرفی شد و در ساختار شباهتی به مدل قبل آن یعنی  FJ40 Land Cruiser کلاسیک داشت. تویوتا فروش اف جی را در ایالات متحده از چند سال قبل متوقف کرد اما خودرو همچنان در ژاپن، استرالیا، چین، خاورمیانه و چندی دیگر به فروش می رسد. تویوتا در کانادا و ایالات متحده قصد داشته به جای اف جی روی 4Runner چهار درب تمرکز نماید. آخرین 4Runner در سال 2009 روانه بازار شد اما در سال 2014 تویوتا مدل بروزرسانی شده آن را راهی بازار کرد.

دو اتومبیل 4Runner و اف جی در قالب بدنه و ساختار مشترک هستند اما در کارخانه های مختلفی مونتاژ می شوند. تویوتا مدل ویژه ای به مناسبت پایان تولید اف جی در نظر نگرفته و آخرین بار پیش از سال 2014 مدل منحصربفردی را برای بازار ایالات متحده معرفی کرد.

منبع: motorauthority.com

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی