پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمبولانس ایران خودرو

تامین 800 دستگاه آمبولانس توسط ایران خودرو دیزل

شرکت ایران خودرو دیزل از انعقاد قرارداد تامین 800 دستگاه آمبولانس مورد نیاز ناوگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با این وزارتخانه خبر داد. غلامرضا رزازی مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل با اعلام این مطلب خاطرنشان ساخت: در ادامه همکاری‌های فیمابین با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موفق به انعقاد قرارداد 800 دستگاه […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت ایران خودرو دیزل از انعقاد قرارداد تامین 800 دستگاه آمبولانس مورد نیاز ناوگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با این وزارتخانه خبر داد.

غلامرضا رزازی مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل با اعلام این مطلب خاطرنشان ساخت: در ادامه همکاری‌های فیمابین با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موفق به انعقاد قرارداد 800 دستگاه آمبولانس اسپرینتر 315 مرسدس بنز شد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل افزود: تجهیزات پیشرفته مورد نیاز کابین بیمار از شرکت‌های معتبر اروپایی تهیه و در آمبولانس‌های تولیدی در شرکت ایران خودرو دیزل نصب خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به برنامه زمانبندی 15 ماهه اجرا و تحویل این آمبولانس‌ها، خاطرنشان کرد که این محصولات از سرویس‌های شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت گواه در سراسر کشور برخوردار خواهند بود.

منبع: پایگاه خبر ماشین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی