پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دبیر انجمن قطعه سازان_محمدرضا نجفی منش

تقدیر از مدیرعامل سایپا، توسط انجمن قطعه سازان

ساسان قربانی دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو طی نامه ای خطاب به وزیر صنعت معدن و تجارت از زحمات دکتر جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا در خصوص پیگیری و پرداخت بدهی معوقه قطعه سازان تقدیر و تشکر کرد. دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو طی نامه ای به […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

ساسان قربانی دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو طی نامه ای خطاب به وزیر صنعت معدن و تجارت از زحمات دکتر جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا در خصوص پیگیری و پرداخت بدهی معوقه قطعه سازان تقدیر و تشکر کرد.

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو طی نامه ای به وزیر صنعت معدن و تجارت و با اشاره به جلسه مشترکی که باحضور قطعه سازان برگزار شده گفته: دکتر جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا در راستای حمایت و کمک به چرخه تولید دستور پرداخت بخشی از  مطالبات معوق  قطعه سازان را از طریق شرکت های سازه گستر و مگا موتور صادر و پیگیری کرده است.

قربانی در بخش دیگری از این نامه با اشاره به همراهی و خدمات ماندگار وزیر محترم صنعت معدن وتجارت گفته: این همراهی همواره باعث استمرار توفیق این صنعت مهم و پیشران کشور بوده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در صنعت خودروسازی کشورگفته: هر چند جامعه قطعه سازی کشور با وجود همه مشکلات همواره همدلی خود را با خودرو سازان حفظ کرده است ولی تردیدی نیست که شرایط پیش آمده ناشی از اصلاح ساختار مالی گروه خودروسازی سایپا است و این روند بارقه ای از امید را در جامعه ایجاد کرده است.

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو با تقدیر مجدد از عملکرد گروه خودروسازی سایپا در پیگیری پرداخت مطالبات معوق اظهار امیدواری کرده که با تداوم این روند صنعت خودرو کشور در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی اقتصاد و عمل نامگذاری شده بتواند شاهد حرکتی پویا و اثر گذار بر اقتصاد کشور، مبتنی بر رضایت مشتری و رقابت پذیری باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی