پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Nismo 370Z

نیسان Nismo 370Z به ناوگان پلیس ژاپن پیوست

افسران پلیس توکیو سه دستگاه اتومبیل Nismo 370Z شرکت نیسان را دریافت کردند. این خودروها در حقیقت برای طرح ایمنی ترافیکی بوده و موجب انجام سریعتر وظایف عادی پلیس ها خواهد شد. کسانی که با این پلیس ها رو به رو می شوند، قطعا سریعتر از آن چه تصور می کنند، به لطف Nismo 370Z نیسان دستگیر […]

javankhodro
جمعه - ۷ خرداد ۱۳۹۵

افسران پلیس توکیو سه دستگاه اتومبیل Nismo 370Z شرکت نیسان را دریافت کردند. این خودروها در حقیقت برای طرح ایمنی ترافیکی بوده و موجب انجام سریعتر وظایف عادی پلیس ها خواهد شد. کسانی که با این پلیس ها رو به رو می شوند، قطعا سریعتر از آن چه تصور می کنند، به لطف Nismo 370Z نیسان دستگیر خواهند شد. سه اتومبیل مورد اشاره به اداره پلیس متروپولیتن توکیو تحویل داده شد. خودروی Nismo 370Z نیسان به موتور 3.7 لیتری شش سیلندر با خروجی 350 اسب بخاری مجهزست که در کنار سیستم تعلیق ویژه عملکردی بی نظیر در خیابان ها خواهد داشت. نیسان این مدل را در رنگ مشکی و سفید با لوگوی پلیس توکیو طراحی کرده و در اختیار ناوگان پلیس قرار داد.

Kiyotaka Takahashi سرپرست پلیس شهر توکیو اظهار داشت:

“ما بسیار خوشحالیم که با چنین اتومبیل هایی می توانیم گشت سریعتری داشته باشیم.”

انتظار می رفت نیسان GT-R را در اختیار پلیس توکیو قرار دهد اگرچه رانندگی با Nismo 370Z نیز برای رانندگان پلیس شهر توکیو دشوارست. توکیو فاصله بسیاری با ناوگان پلیس دبی در زمینه اتومبیل های پرسرعت دارد.

منبع: geeky-gadgets.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی