پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل جدید دوج چارجر پیش از پایان دهه معرفی نخواهد شد

شرکت فیات کرایسلر در سال 2014 برنامه پنج ساله خود را افشا ساخته و در آن اعلام نمود که نسل جدید دوج چارجر سال 2018 از راه می رسد. سپس در سال گذشته خبر جدیدی منتشر شد که اعلام می کرد چارجر جدید در سال 2019 عرضه خواهد شد. حال گزارش دیگری می گوید که […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

شرکت فیات کرایسلر در سال 2014 برنامه پنج ساله خود را افشا ساخته و در آن اعلام نمود که نسل جدید دوج چارجر سال 2018 از راه می رسد. سپس در سال گذشته خبر جدیدی منتشر شد که اعلام می کرد چارجر جدید در سال 2019 عرضه خواهد شد.

حال گزارش دیگری می گوید که شرکت فیات کرایسلر قصد نداشته تا پایان دهه جاری نسل جدیدی از چارجر را معرفی نماید. به گزارش Automotive News، فیات کرایسلر پیش از معرفی نسل جدید چارجر، مدل بروزرسانی شده ای را سال های آینده معرفی می کنند. نخستین بار چارجر سال 2006 از راه رسید و سپس سال 2015 با مدل جدیدی همراه شد. در این بین به نظر می رسد باید سال 2019 منتظر مدل جدید دیگر آن باشیم که قابل توجه است. اطلاعات انتشاری می گویند نسل بعدی چارجر یک نسخه کشیده تر از نسل فعلیست و روی پلتفرم Giorgio که آلفارومئو Giulia 2017 روی آن قرار گرفت، سوار می شود.

همچنین گزارش می افزاید نسل جدید وزنی کمتر از نسل فعلی داشته که در افزایش ارگونومی آن تاثیر بسزایی خواهد داشت. وزن کمتر همچنین به مهندسان فیات کرایسلر کمک خواهد کرد تا موتور کوچکتری از جمله یک موتور چهار سیلندر برای مدل جدید در نظر گیرند. موتور نسل جدید احتمالا چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو شارژ خواهد بود که خروجی 300 اسب بخاری ارائه می دهد. این موتور ممکن است ابتدا روی جیپ Wrangler 2018 قرار گیرد و سپس شامل حال چارجر شود. احتمال داشته مدل کوپه ای چون دوج چارجر R/T مفهومی سال 1999 برای مدل جدید تدارک دیده شود.

مشخص نیست کرایسلر برای کرایسلر 300 چه برنامه ای دارد اما گزارشات قبل به سوار شدن نسل بعدی کرایسلر 300 روی پلتفرم چرخ جلو محرک Pacifica 2017 اشاره داشتند.

منبع: motorauthority.com

برچسب‌ها : دوجدوج چارجرچارجر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی