پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصویر خودرو شخصیت Bumblebee فیلم Transformers: The Last Knight آشکار شد

سری فیلم های سینمایی Transformers با وجود تخیلی بودن از طرفداران بسیاری برخوردارست، فیلم هایی که صحنه های اکشن بسیاری داشته و شخصیت های رباتی تبدیل شونده بر محبوبیت آن افزود. حال شماره جدید آن در دست توسعه بوده و نامش Transformers: The Last Knight است. در نسخه های قبل این فیلم خودروهای روزی برای شخصیت های […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

سری فیلم های سینمایی Transformers با وجود تخیلی بودن از طرفداران بسیاری برخوردارست، فیلم هایی که صحنه های اکشن بسیاری داشته و شخصیت های رباتی تبدیل شونده بر محبوبیت آن افزود. حال شماره جدید آن در دست توسعه بوده و نامش Transformers: The Last Knight است.

در نسخه های قبل این فیلم خودروهای روزی برای شخصیت های رباتی به کار برده می شد که از جمله می توان به شورولت کامارو اشاره داشت. به تازگی مایکل بی کارگردان این نسخه دیگر شماره ها، در صفحه رسمی توییتر خود به انتشار تصویری از خودروی شخصیت Bumblebee پرداخت.

باتوجه به تصویر Bumblebee در Transformers: The Last Knight به اتومبیل شورولت کامارو 2016 تبدیل خواهد شد که جذاب به نظر می رسد. شما می توانید اتومبیل کامارو 2016 را در تصویر شاخص خبر مشاهده کنید. فیلم سینمایی مورد اشاره قرار است 23 ژوئن 2017 به اکران سینما درآید.

منبع: gizmodo.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی