براساس آمار انجام گرفته، کمپانی تویوتا با ارزش 29.5 میلیارد دلاری، برای چندمین بار باارزشترین برند خودرویی جهان شد. این لیست در وب سایت Millward Brown منتشر شد که در آن 100 برند برتر جهان مشخص شد و در این بین تویوتا توانست در بین شرکت های خودروسازی برترین برند باشد. طبق مطالعه انجام گرفته تویوتا […]
براساس آمار انجام گرفته، کمپانی تویوتا با ارزش 29.5 میلیارد دلاری، برای چندمین بار باارزشترین برند خودرویی جهان شد. این لیست در وب سایت Millward Brown منتشر شد که در آن 100 برند برتر جهان مشخص شد و در این بین تویوتا توانست در بین شرکت های خودروسازی برترین برند باشد.
طبق مطالعه انجام گرفته تویوتا طی 11 سال گذشته در بین 9 کمپانی خودروسازی توانست رتبه نخست را در این لیست به خود اختصاص دهد. البته رتبه بندی براساس مصاحبه انجام گرفته با بیش از 2 میلیون صاحب اتومبیل توسط بلومبرگ و Kantar Worldpanel انجام گرفت.
پس از تویوتا، شرکت ب ام و با ارزش 26.8 میلیارد دلاری در رتبه دوم قرار گرفته و علت آن فروش موفقیت آمیز سری 7، i3 و i8 بوده است. شرکت مرسدس بنز نیز با ارزش 22.7 میلیارد دلاری در رتبه سوم قرار گرفت، کمپانی که اخیر سری E کلاس را با بروزرسانی همراه کرد. کمپانی تسلا موفق شد پس از کنار گذاشتن لکسوس، رتبه 10 را به خود اختصاص دهد و به ارزش 4.4 میلیارد دلاری برسد. به گزارش Walshe این موفقیت تسلا برای پیش فروش موفقیت آمیز مدل 3 بوده که 400 هزار دستگاه از آن طی مدت کوتاهی پیش فروش شد.
جدای از شرکت های خودروسازی، گوگل با 229 میلیارد ارزش در رتبه نخست و اپل با ارزش 228 میلیارد دلاری به رتبه دوم سقوط کرد. رتبه سوم نیز با ارزش 121.800 میلیارد دلاری به مایکروسافت رسیده و توانست همچنان در جایگاه همیشگی قرار گیرد.
منبع: motor1
دیدگاه خود را بنویسید