پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Golf

تیونر آلمانی قلب تپنده Golf R را 450 اسب بخاری کرد

همانطور که می دانید فولکس واگن Golf GTI با تریم Clubsport S قدرتمندتر از یک مدل R است. انتظار می رود فولکس واگن با معرفی یک نسخه R400 یا همان R420 با خروجی 420 اسب بخاری به عنوان فیس لیفت در اواخر سال جاری، این عمل را جبران کند. تنها زمان بوده که مشخص خواهد کرد آیا R420 معرفی خواهد شد یا […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

همانطور که می دانید فولکس واگن Golf GTI با تریم Clubsport S قدرتمندتر از یک مدل R است. انتظار می رود فولکس واگن با معرفی یک نسخه R400 یا همان R420 با خروجی 420 اسب بخاری به عنوان فیس لیفت در اواخر سال جاری، این عمل را جبران کند.

تنها زمان بوده که مشخص خواهد کرد آیا R420 معرفی خواهد شد یا خیر. اما به تازگی تیونر آلمانی O.CT Tuning دست به کار شده با ارتقای یک Golf R آن را قدرتمند ساخته است. این تیونر با افزایش قدرت یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ 300 اسب بخاری، توانست قدرت Golf R را به خروجی 450 اسب بخاری برساند.

البته در ظاهر نیز Golf R را تیونینگ کرده و ارتقا تنها شامل موتور نخواهد شد. اگر شما چنین خروجی را دوست ندارید O.CT Tuning مدل های دیگری با خروجی های 370 اسب بخاری، 378 اسب بخاری و 395 اسب بخاری داشته تا دوستداران انتخاب بسیاری برای سفارشی سازی داشته باشند. هیچ اطلاعاتی درباره عملکرد آن وجود نداشته اما یک مدل 450 اسب بخاری نسبت به یک مدل R استاندارد بسیار سریعترست. Golf R می تواند 0 تا 100 را طی 4.9 ثانیه با گیربکس شش سرعته اتوماتیک دو کلاچ و 5.3 ثانیه با نوع دستی سپری کند.

چنین خودروی قادرست به سقف سرعت 250 کیلومتر بر ساعتی دست پیدا کند. چند سال قبل مدیر بخش فولکس واگن R یعنی Guido Sever اظهار داشت:

“چند سال قبل نسخه بدون محدودیت می توانست به سقف سرعتی 270 کیلومتر بر ساعت دست یابد اما مدلی با 50 درصد سرعت بیشتر به سادگی می تواند سرعت بالاتری را داشته باشد.”

 O.CT Tuning اعلام کرد که می تواند دیگر خودروهای گروه فولکس واگن را از جمله سئات Leon CUPRA و آئودی S3 /TTS را به موتور نسل سوم EA888 مجهز کند.

منبع:motor1.com

برچسب‌ها : GolfO.CT Tuningاتومبیل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی